sobota, 2 listopada 2013

Przetłumaczony tył pudełek Black Carpet

Postanowiłam się wziąć za tłumaczenie napisu z tyłu pudełek lalek F,C,A! :)
Co prawda,osobiście to tłumaczyłam,więc mogą być błędy,jednak można dzięki temu poznać głębiej fabułę przyszłego filmu.

embiebominable:

Frights Camera Action - Black Carpet

Cleo *.*

Minęło 400 lat od kiedy ostatnia królowa wampirów uciekła, a nie rządziła. Teraz Draculaura została ogłoszona nową następczynią tronu wampira, ale ona jest naprawdę prawdziwą królową czy tylko zastępcą? Upiorki będą musiały opuścić tremę i odwiedzić Londoom, New Gorleans i wreszcie Hauntlywood by znaleźć prawdziwą gwiazdę i zobaczyć, jak finałowa scena się zakończy...

W pewnych momentach trochę musiałam pozmieniać by się kleiło. Jednak jest ta spójna całość.
Mam nadzieję,że teraz bardziej przybliżyłam wam przebieg nadchodzącego filmu :) 
W sumie mi się całkiem podoba, ostatnio zbyt dużo było lalek wilkołaków i ogólnie o nich. Teraz przyszła kolej na wampiry! ^^

Podoba wam się fabuła? Co o niej myślicie?


13 komentarzy:

  1. lol! Draculaura krolowa wampirow !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hahaha joo XD Nie ma Frankie... łoo... czy twórcy MH upadli na głowę?! :O

      Usuń
  3. All, czy ty masz konto na NK i to pod nazwą Aleksa De Nile? Jeśli nie, to masz kogo objechać, zobacz: http://nk.pl/#profile/47494766

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi się wydaje czy Cleo ma głowę większą niż reszta jej opalonego ciałka

    Meggunia msp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydaje nieproporcjonalna :P

      Usuń
    2. A mi się ona taka nie wydaje... ona po prostu już taka jest

      Usuń
    3. to chyba kwestia perspektywy - zdj jest z góry :p

      Usuń
  5. sory że myślałam że black carpet to dywan:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi sie ze Cleo ma za duza glowe...
    Lagoona jest sliczna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)