piątek, 31 maja 2013

Review Venus Music Festival

Wiele z was widziało zdjęcia lalki, przyszedł czas na review! Ja osobiście planuję kupno tej lalki, a filmik mnie do tego jeszcze bardziej zachęcił. Venus w tej serii mnie zachwyciła, każdy szczegół jest dopracowany.
Jedynie zawiodłam się na tym arcie, włosy mają przypominać irokez, a wyszło jakieś siano. Lalka jest w małym opakowaniu (nie tak szerokim jak np. Basic) więc należą raczej do tańszej serii. (im mniejsze pudełko tym taniej, prawie zawsze tak jest z MH) Córka potwora roślinnego posiada wspaniałe ubranko i... nietypowy stojak, bo przezroczysty!
Ponieważ nie mogłam przesłać filmiku z YT, muszę dać tylko link. :-(


Planujecie jej kupno?
A może macie na oku inną lalę z MF?





14 komentarzy:

  1. Ja też mam w planach zakup tej lalki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki Swim Absoriment(czy jakoś tak) już w polsce:
    http://allegro.pl/monster-high-draculaura-plaze-upioryza-nowosc-i3257967940.html

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Kupiłabym Veni,ale już mam wszystkie lalki (Clawdeen,Abbey,Venus) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://2.bp.blogspot.com/-TkMGUHA5Diw/UZ0vm6EfKqI/AAAAAAAAwoE/xvwZEoMjlRc/s1600/s46bFI5JV2I.jpg
    tu są wszystkie arty upiorek z filmu 13 wishes ;)
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuje mi się Error 404 Page Not Found

      Usuń
  5. Venus chcę Basic, a Clawdeen i Abbey już mam z innych serii

    OdpowiedzUsuń
  6. Wejdźcie koniecznie na bloga Rochelle i Zozo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tam jest coś bardzo ważnego o EAH i MH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak to przeczytałam to odetchnęłam z ulgą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na starsue.net jest ubieranka SSpectra Chibi. http://www.starsue.net/game/Chibi_Spectra.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już je mam z ebaya

    OdpowiedzUsuń
  9. czadowa fotka Toralei z Power Ghouls:

    http://1.bp.blogspot.com/-jBOd6OkbqVk/UU2gj35M7QI/AAAAAAAAHHE/n6rIaTkWuUE/s1600/tumblr_mjz5bmFUTs1rw84rjo1_1280.jpg

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)