czwartek, 16 maja 2013

Draculaura razem ze swoją trumną!

Witajcie!
Być może w sklepach widzieliście już trumnę Lali oraz jej lalkę z serii Dead Tired1.
Od teraz będą sprzedawane razem!
Tutaj obrazek:
http://1.bp.blogspot.com/-CvsZZjCXDtg/UZNnWj4jgLI/AAAAAAAAeds/lriw3pH6vMc/s1600/943163_575760012464819_293613997_n.jpg
 

Zmiana według mnie na ,,-''. Co prawda, dobrze że są razem,ale jednak myślę,że się trochę z tą zmianą spóźnili. Ci co chcieli mieć jej lalkę lub trumnę już ją posiadają. Kolejnym minusem jest koszt. Wiele osób nie kupiło Clawdeen ze swoim łóżkiem właśnie przez to i sądzę,że podobnie będzie i z tym zestawem.

Co sądzicie o tym zestawie? Macie już może Draculaurę lub jej trumnę z tej serii? 

4 komentarze:

  1. doszła gra Howleen wolf 13 wishes kornelisa pisała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Lalę Sweet 1600

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci minęła wycieczka? A nawiązując do posta to ja mam tą Lale,ale trumny nie mam i nie zamierzam kupować.I jeszcze jedna rzecz,albo mi się wydaje albo Lala zamiast różowych kapci ma czarne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)