poniedziałek, 13 maja 2013

Scaris Cafe Cart

Ponieważ sporo osób pisało, że pojawiła się nowa gra na StarSue, postanowiłam o tym napisać. Nie jestem pewna, kto pierwszy nas o tym powiadomił, ale była to zapewne agis213, której bardzo dziękuję, podobnie jak innym informatorom. Tak więc, gra, którą dodano, polega na prowadzeniu kafejki. Osobą, którą gramy, jest Deuce Gorgon. Jako nasi klienci pojawiają się takie osoby jak Draculaura, Rochelle czy inne postacie, występujące w serii Scaris City Of Fright.




Tutaj macie link do gry. Jak mam być szczera, to cieszę się, że StarSue dodało jakąś odmienną grę, gdyż głównie dodawali same ubieranki.
Chciałabym was powiadomić, że jutro i pojutrze (wtorek i środa) nie będę mogła pisać. Może uda mi się coś dodać jutrzejszego dnia, ale nie mam pewności.

Jak wam się podoba gra? Jaki mieliście najwyższy wynik?


11 komentarzy:

  1. Ty też Lorr nie będziesz pisać?!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pamiętam ale nie mogę przejść 8 poziomu:( ale tkto to fajna ale Cartine ma pozycję Cleo

    OdpowiedzUsuń
  3. lalka deryktorki z koniem w pudelku http://25.media.tumblr.com/e34352d60a17a784e43cb403d59df79e/tumblr_mmr96p20Rm1r7on86o1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie się ruszyli! Tylko teraz ubieranka Deueca i Tatoo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. durna gra... beznadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  6. durna gra :/ Catrine ma twarz i pozę Cleo!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawiodłam sie na tej grze.... myślałam, że bedzie fajniejsza i ciekawsza. a Catrine wygląda jak Cleo! bardziej beznadziejnej gry nie zrobili...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)