środa, 29 maja 2013

Nowinki :)

Dziś taki łączony post.
Zebrało się parę nowinek,ale.. drobnych. Nie widzę sensu robienia o każdej osobnego posta.
Pierwszą rzeczą jaką chcę się z wami podzielić to informacja,że Webarella niedługo będzie do kupienia :) Możecie przyjrzeć się cenie itp.
Oraz jej zdjęcia (z powyższej strony) w dobrej jakości:

http://3.bp.blogspot.com/-JHSFABUe9FA/UaSq8fboRdI/AAAAAAAACsE/HNsARC28i0I/s1600/1.jpg 


Oraz zdjęcia jej dodatkowych ubrań i zwierzaka:
 http://4.bp.blogspot.com/-d5jQCUUB1HI/UaSrla8Q80I/AAAAAAAACsM/ga0J6HS2ggE/s1600/2.jpg

Za tą informacje dziękuję : Lala P.J.

Kolejną sprawą jest Scaris na różnych witrynach. Już nie tylko na chomikuj.pl :D

Linki do filmu:

-Film SCOF na zalukaj :) 

-Film SCOF na nextvideo :)

Osobiście polecam drugi link,co prawda jest limit czasowy,ale i tak dostatecznie dużo można obejrzeć ;D

Za drugi link dziękuję : Natalia Jakubczyk

Następną rzeczą jest nowa gra Draculaury na starsue.net. Zaznaczyłam ją na czerwono. Co prawda,autorem nie jest starsue.net,tylko dressupwho.com,ale można tą ubierankę znaleźć na stronie głównej starsue.
Za te info dziękuję : OlkaMH

Z jakiej nowinki cieszycie się najbardziej? Obejrzycie film Scaris z podanych linków? Nie możecie doczekać się lalki Webarelli?

16 komentarzy:

  1. ja najbardziej się ciesze że lalka wydowny wyjdzie. Kiedy wyniki? chyba zaraz oszaleje jak nie usłyszę;p

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  2. grałam już w Draculaure jest nawet fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. http://zalukaj.tv/zalukaj-film/18380/monster_high_upioryz_miasto_strachu_monster_high_scaris_city_of_frights_2013_.html pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam już wczoraj Scaris po polsku! Bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie miałam wysłać link...http://jakwkinie.pl/Monster-High-Upioryz-miasto-strachu--Monster-High-Scaris-City-Of-Frights-(2013)-Dubbing-PL,35249f.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kończe ze zbieraniem lalek MH, a Wydownę postawiłam sobie na ostatnią lalkę w mojej kolekcji i nareszcie wyszła! Od razu muszę ją mieć!! ( oczywiście nie znaczy to, że skończe interesować się Monstet High:)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że jeśli nie pojedziesz na ComicCon do San Diego albo nie kupisz jej na Ebay'u za duuuuuuuużo wyższą cenę to i tak nie będziesz jej mieć. Weberella to ComicConowy exclusive.

      Usuń
  7. I te czarne ząbki, co za urokliwość!!!
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie,ktoś napisał ;) Lalka Wydowny jakoś mnie nie interesuje, ma za dużo rąk :x
    Gra,może zagram,a SCARIS mam już z chomikuj.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo mi się ona podoba. Widziałam jej zdjęcie wcześniej, ale w słabej jakości i chyba to mnie zmyliło :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jestem zaszczycona że ktoś mi dziękuje za info :)
    aż się rumienię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Webarella jest super ! Ale niestety, nie zamierzam kupować. Ale za to oglądnęłam SCOF < 33

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)