piątek, 3 maja 2013

Oficjalna zapowiedź gry z Howleen!

Na profilu Starsue pojawiła się już druga zapowiedź tej gierki, według Starsue gra ma wyjść już 6 maja! Ja odliczam już dni, a wy? ;)


Najwyraźniej będziemy gotować z Leeną!
Jak widzimy Howie Starsue ubrało w ciuszki Clawdeen!
Ale przecież ona zawsze coś pożycza od swojej starszej siostry!
Cholerka, właśnie Twyla Love mi przypomniała, że Leena ma uszy ludzkie
i wilcze! Co to ma być? Najpierw zielone oczy Cleo teraz to....
Niech oni zwolnią tego grafika, no błagam!
Gra zapowiada się ciekawie, tylko po co te dynie?
(Święto strachu minęło, a co ma dynia do pizzy?)


Jak wam się podoba ta zapowiedź?
Chcielibyście już tą grę?



11 komentarzy:

  1. Hej,zauważyliście,że Leen ma dwie pary uszu?

    ♥Twyla love♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kur^a!

      Usuń
    2. Tzn, rzeczywiście!

      Usuń
    3. Ja prdl. wchodzę, czytam, patrzę, żygam... :-**
      0_0

      Usuń
    4. *le foch na star sue*


      agis213

      Usuń
    5. Najpierw spadłam z krzesła a potem wybuchnęłam śmiechem xd

      Usuń
    6. Żeczywiście... Oj, glupi grafik

      Usuń
  2. Pewnie wziel wczesniej zrobiona postac,przerobili ja i zapomnieli usunac nie potrzebna pare.
    Przepraszam ze bez kropek,ogonkow itp,ale pisze z fona.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wpadka z tymi uszami !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzkie uszy prdl. Jakie niedorobione stworzenie zrobiło to z Leeną ??



    Natalia Banasik

    OdpowiedzUsuń
  5. Howleen ma ludzkie uszy??????? Masakra co za imbecyl to projektował???
    śmiać mi się chce głupawki dostałam :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)