czwartek, 30 maja 2013

C.A Cupid przeniesiona do Ever After High?!

Dotarła do mnie bardzo dziwna informacja. 
Otóż Cupid będzie prawdopodobnie nowym studentem w Ever After High! 
Po przetłumaczeniu wiadomości wychodzi coś takiego:
Upiory,w końcu znalazłem informacje na temat najnowszego zadania Cupid! Jest ona najnowszą studentką Ever After High, liceum dla nastoletnich synów i córek znanych bajek!
Tutaj screen:
Dobrze zrozumiałam?! Po co im tam nasza C.A Cupid?! Czy rzeczywiście będzie przeniesiona? Niezbyt rozumiem EAH. Skoro to szkoła dla synów i córek z bajek, to dlaczego chcą tam potworkę-kupidynkę?

Co myślicie o tej sprawie? Jakie macie o tym zdanie? Myślicie,że tylko nas straszą,czy może naprawdę tak być?

12 komentarzy:

  1. Co?! Oby to nie oznaczało końca MH. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie oznacza i pewnie usuną je z rynku tak nagle jak My Scene. Przeklinam te Ch******** Ever After High.

      Usuń
  2. To bez sensu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni chcą zabrać naszą Cupid!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie dziwne.C.A Cupid jest fajna i ma zostać przeniesiona do różowego świata ever after High ????Ech szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  5. bo ona jest wysłana do tej wersi wejdz na strone angielskom mh i wejdz na strone z cupid i przetlumacz to sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie ogarnijcie się.Nie usuną MH, za dużo zysków im to przynosi.Poza tym EAH to nie banalna seria, według mnie jest ciekawa.Jestem pewna, że MH i EAH bedą się rozwijać samodzielnie, a może nawet połączą obie serie w jakimś filmie?Co do Cupid. Ludzie, ona nawet nie była córką potwora! (Jakoś nie słyszałam, by straszono niegrzeczne dzieci Amorem xD)A o to w MH chodzi, no nie?Bardziej pasuje do EAH, naprawdę.To tyle ode mnie i zanim zaczniecie hejtować, pamiętajcie, że ja też jestem fanką MH.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego chcą ją przenieść przecież jest fajna. Ale Ever After High nawet lubie . C.A Cupid(Amora) tam za bardzo nie pasuje i chciałabym zeby została w Monster High w Straszyceum

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem C.A. Cupid została przeniesiona, ponieważ bardziej pasuje do Ever After High. No wiecie jest różowa no i jest córką Amora o którym też są legendy (czyli bajki). Nie za bardzo pasuje do Monster high bo nie jest żadnym upiorem

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie prawda!!!!! mylicie sie! eah to wcale nie jest podruba mh!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)