niedziela, 12 maja 2013

Nowa poza Rochelle

Niedawno Aleksa pisała o nowych pozach upiorek z Monster High. Były to tylko główne bohaterki w podstawowych strojach. Tym razem dodano Rochelle Goyle, również w stroju z serii Basic. Możliwe, że skoro już graficy zabrali się za odnawianie starszych póz, to może niedługo zobaczymy kolejne.


Według mnie córka Gargulca prezentuje się całkiem nieźle. Lewa noga uniesiona do góry sprawia wrażenie, że postać jest w ruchu. Wykonanie również jest ładne. Osobiście nie mam do czego się przyczepić. Podsumowując, Rochelle prezentuje się ciekawie i interesująco.

Co o niej sądzicie? Czy wszystkie detale zostały zrobione poprawnie, czy coś pominięto?

28 komentarzy:

  1. Ciekawe czemu na pozach nie dodają kolczyków... O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie ma już wersjii na komórke?Wersja na komputer jest nie wygidna na fonie ,a tylko na nim moge wchodzić na tego bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kiedyś ktoś mnie prosił, żebym usunęła wersję na komórkę, ponieważ nie widać nagłówka. Nie wiem, czy ją usuwać, czy nie, ale wersja na komputer, gdy jesteś na telefonie jest raczej wygodniejsza (przynajmniej dla mnie).

      Usuń
  3. Jakiś fan zrobił kostium Catty!:
    http://www.youtube.com/watch?v=eIgCvnJjUnQ

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nowe pozy mh www.google.pl/search?q=catty+noir&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=JlOPUcP3NMGhtAaW54GwDA&sqi=2&ved=0CDgQsAQ&biw=1366&bih=598#hl=pl&tbm=isch&q=catty+noir+lalka&revid=254676834&sa=X&ei=K1OPUbakF4mJtAaa1YG4DA&ved=0CFEQgxY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46340616,d.Yms&fp=c23f4aa1b6f6a7a2&biw=1366&bih=598&imgrc=Td8Sf49s7bk8dM%3A%3BGnV4okN_OTgZkM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-dlp0kwVb4g0%252FUXZCv79xMbI%252FAAAAAAAABxg%252FvacX7BiygRs%252Fs400%252Fcatty.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmoj-cerberek.blogspot.com%252F2013%252F04%252Fart-catty_23.html%3B330%3B289

    OdpowiedzUsuń
  5. a ładna jest nawet a gdzie można znaleźć to zd? odpiszcie /kornelisa/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się zdaje, czy ma zbyt dużą głowę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ok. Ale mogli zrobić lepszą

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloomcia01 skopiowała ten wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakład, że zrobiła to, żeby mnie wkurzyć? A tak na poważnie, mnie to już nie wnerwia. Skoro dziecko chce być ''lubiane'' to niech sobie dziecina robi co chce.

      Usuń
    2. Ale to wy na to pracujecie że jestescie i hejtujecie tam a ona takto postow nie dodaje !!

      Usuń
  9. Mnie się bardzo podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ale nie ma kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Lorr, poradzisz sobie sama do czwartku/piątku? Sama biedaczko będziesz ._. XD
    O ile mi wiadomo Vii też nie będzie, ja już się spakowałam i jutro o 6.40 ju.ż muszę być ;-; Jcb, ci co mieszkają niedaleko Gór Stołowych - biała torba z Merlin Monroe, haha :P
    Bye Bye, potworki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest już gra z tą kafejką na star sue!


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa gra na Starsue.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Star Sue dodali grę z kafejką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na kanale Monster High na youtube jest nowy konkurs! Do wygrania parasolki, choć liczyłam na coś lepszego..
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  16. Te nowe pozy są urocze *o*

    Ps: Nowa gra :) http://www.starsue.net/game/Scaris_Cafe_Cart.html

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest już omówienie lalki Twyli na YT.

    OdpowiedzUsuń
  18. jest już kafejka p skąd w Paryżu big ben *o* catrine wygląda jak cleo nie popracowali też nad rozmiarami deuce wygląda jak wielkolód

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest już Cafe na Star Sue :D

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  20. jest cafe na star sue kornelisa pisała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)