czwartek, 16 maja 2013

Cleo i Draculaura z serii I Love Shoes już w pudełkach!

Pamiętacie Cleo i Draculaurę z serii I Love Shoes?
Już można zobaczyć je w pudełkach!:

http://1.bp.blogspot.com/-mojclzQG-ac/UZORBmXzzAI/AAAAAAAAeeE/TLShVN7yfw0/s1600/Sin+t%C3%ADtulo.png 
Bardzo mi się podobają! Lala i Cleo w tym wydaniu są przeupiorne! Pudełka upiorek nie różnią się zbytnio od innych opakowań Monster High,lecz tutaj można już ujrzeć oficjalne arty dziewczyn. Również nie mogę się do nich przyczepić ;) Szkoda,że mam już i Cleo i Draculaurę w innych seriach i raczej nie dostanę ich,ale jak najbardziej polecam ich kupno ;)

Co myślicie o tych lalkach? Podobają wam się arty upiorek? Chcielibyście je kupić?



12 komentarzy:

  1. Muszę tę Drackę lub Drackę z łóżkiem! A po 2 gra z Leen 13 wishes http://www.starsue.net/game/Howleen_in_13_Wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. widać art Cleo tak troche i Draculaury też :) kupię Cleo pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  3. lala jest przecudna

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są! Mam już Lalę Sweet 1600 a nad tą Cleo się zastanawiam, ale chyba lepsza Ghouls Rule (muszę ją upolować)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nikt nie zaóważył że Draca ma zielone dłonie???!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim ma rację!!!! 0.0


      agis213

      Usuń
    2. Po 1 . Turkusowe. Po 2. To rękawiczki (niestety od razu na dłoniach i nie da się zdjąć :/)

      Usuń
    3. Ja zauważyłam

      Usuń
  6. Jak juz pisałam zbieram na Draculaurę pomimo iż ja mam lecz zepsutą -,- Dlatego myślę ,że ona w tej serii przepięknie wygląda i juz sie nie mogę doczekać gdy na nią uzbieram :D
    Dramaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jak jakbym chciała Lale <3333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi Draculaura przypomina Sherloka Holmsa xD Niewiem czemu o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. a art cleo wygląda jak połączenie serii School' out i Dawn of the Dance

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)