wtorek, 7 maja 2013

Frankie Stein 13 Wishes (Haunt The Casbah) już w pudełku!

Tak,dobrze przeczytaliście ;) Frankie z serii 13 Wishes już w pudełku!:

http://1.bp.blogspot.com/-w9RfNWd35XU/UYlOsct5dII/AAAAAAAAeIg/Dkp9wUOsW6A/s1600/f.png
Jak dla mnie jest przecudowna! Gdybym nie miała jej w serii SCOF, już bym szykowała się na nią.
Jak widać do lalki jest dołączona lampa oraz... książeczka! Umieram z ciekawości na myśl o jej zawartości ;)
Pewnie niedługo pojawią się zdjęcia książeczki jak i samej lalki już rozpakowanej. Czekam! :D

Jak wam się podoba ta lalka? Co o niej myślicie? Kupicie?

Za info dziękuję : agis213

16 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba ale mama mi nie kupi już żadnej monsterki bo umawiałyśmy się na Clawdeen SCOF i Gigi :( .


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  2. Od MHwiki wiadomo co się stanie ze Spiderellą. Po prostu zostanie sprzedana w lato na kolejnej imprezie w San Diego Comic Con International. Dowód:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/C%C3%B3rka_Arachne_(Spiderella)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna! gdyby mama pozwalała mi kupować lalki to bym ją kupiła, ale niestety nie mogę kupować lalek i tak mam 8 lalek monster high. ps. mam 15 lat i dlatego nie mogę mieć lalki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię!!! Na 100%! A Frania SCOF jest równie piękna jak ta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne ze lala deen i frania sa w takich ekskluzywnych strojach i maja lampy tak jak gigi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już zarys Spiderelli czy jak tam ona ma !!!


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze na blogsterze jest napisana jakaś cena 6 packu.(?)


      agis213

      Usuń
  7. mam 2 frankie ale szykuję się teraz na 3 ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 1 franie,ta też jest ładna ale nie zamierzam jej kupić wczoraj kupiłam jine :)kto jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, to złoto nawet jej pasuje! Wygląda o nieebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Specjalnie nie kupowałam Frankie, żeby cxekać na najlepszą u na razie ta podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna!!!!!!!!!! Ale mam już frankie Scariss

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że mam już jedną kupuję drugą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, a wasze lalki też robią się na nosku pomarańczowe lub żółte? Bo moja Frankie tak :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że zamiast kupować sobie nowe lalki o lepiej poczekać na taką Franię ♥♥♥ Przynajmniej ja tak zrobię, chyba, że w międzyczasie kupię Franię SCOF, lub Upiorki Żyją.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)