piątek, 3 maja 2013

Zapowiedź ubieranki Twyli!

Możemy się spodziewać w najbliższym czasie ubieranki Twyli Tharp! Umieram z ciekawości jak będzie się prezentowała w ubierance i jaka muzyka będzie towarzyszyła grze. :)

(radzę powiększyć)

Twyla podoba mi się z wyglądu, tzn.
jej ubrania i kolorystyka mi się podobają,
Ogólnie postać dla mnie wydaje  się kolejną wymyśloną
cukierkową nastolatką stworzoną "na siłę".
W dodatku... miłą i nieśmiałą, czyli druga Frania!
Ale sądzę, że ubieranka będzie OK.


Co sądzicie o Twyli?
Chcielibyście już ją ubrać?

PS.
Już się pogubiłam, bo czekamy aż
na 4 gry. (?)
- Howleen's Mystic Pizza
- Cafe (ja to tak nazywam xd)
-ubieranka Twyli
-ubieranka Deuce'a

Wasza:

6 komentarzy:

  1. zapomniałaś o ubierance ducea

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie oni sie nie wyrobią nie dodali ubieranki deunce a juz ma być Twyla i jeszcze nie ma Cafe:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore popcorn włączam kamerę i wstawiam nayou tuba .jak oni się z tym wyrobią!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)