czwartek, 16 maja 2013

Ubieranka Howleen 13 Wishes

Dostałam info,że pojawiła się niedawno nowa ubieranka Howleen ;)
To prawda. Gra jest dopracowana, muzyka całkiem niezła, Howleen bardzo ładna :D
Niestety nadal nie działają mi screeny,dlatego dodam wilkołaczkę ubraną przez starsue:

Zdjęcie: Howleen Wolf in 13 Wishes Dress Up Game : 
http://www.starsue.net/game/Howleen_in_13_Wishes.html
More Howleen Wolf Games : 
http://www.starsue.net/tag/Howleen+Wolf.html
Have Fun <3 
 
Jeśli chcielibyście ją ubrać to tutaj link do niej: Ubieranka Howleen 13 Wishes! 
 
Co sądzicie o tej grze? Podoba wam się? Zagracie?
 
 

9 komentarzy:

  1. Już grałam, super jest :)
    A w jakim sensie screeny Ci nie działają? ja wciskam Prt Sc, wklejam do painta, zaznaczam to, co chcę, wklejam to w nowym pliku i zapisuję. Jeśli robisz to inaczej i Ci nie wychodzi to spróbuj tak jak ja. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie :P Screeny są dobre, zapisują mi się. Niestety blogger uparł się na mnie i nie mam jak ich dodać do postów :/ Ładują się chwilę, przestają i znikają -.-'' :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Alekso kiedy będą wyniki konkursu który Violetta zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie raczej do Vii nie do mnie. Ja konkursu tego nie robię i nie wiem. Amen. <3 Jak wróci to odpowie ci ;)

      Usuń
  4. aha grałam w nią fajna :) pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna gierka :) Tylko muza mi nie leży :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ubieranka Deuca za scaris style

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)