czwartek, 9 maja 2013

13 Wishes już w sklepach!

Aleksa pokazała wam już Frankie w pudełku, ja znalazłam jeszcze- Twylę, Howleen, Lagoonę, Draculaurę i Clawdeen w pudełkach, na sklepowych półkach!

(radzę powiększyć)

Lalki kosztują 34.99 najprawdopodobniej dolarów.
Zakładając, że dolar to ok. 3 zł, nasze trzynastki kosztują
105 zł. (dosyć tanie, ale to przecież USA...)
Osobiście sądzę, że spodziewać się będziemy ceny min. 140 zł... ;(


Lalki mnie zaskoczyły, wyglądają lepiej niż na zdjęciach 
promocyjnych! :-**
Urzekła mnie Claw, która wyjątkowo posiada tu nieco jaśniejsze
włoski. (takie bardziej... kakaowe)

Dla porównania, zdj. promocyjne:




Jak myślicie ile będzie wynosiła ich cena w Polsce?
Planujecie zakup którejś
 z trzynastek Haunt the Casbah?




13 komentarzy:

  1. ja bym kupiła draculaurę bo nie mam ale zawsze w polsce jest wszytsko drogie /Kornelisa/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na monster high wiki jest już BIO Rossa Palonego po polsku!!!

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, mam posta o tym.

      Usuń
    2. Ale inne niż twoje.

      Laura Bombinable

      Usuń
  3. I jeszcze jest tam BIO Gigi.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  4. Oraz Głowenii Krewnickiej.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  5. Naj jest Clawdeen,te jej złote usta

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są wszystkie 3 z serii Haunt of Casbah! Btw.wyszło już bio Pani Dyrektor Głowenii Krewnickiej na MH.com ;)
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wilkołaczki są piękne ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę mieć albo Frankie albo Deenę lub Lalę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Może będzie druga Deen u mnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy moja mama zgodzi się na trzecią Lalę :PPP

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)