środa, 29 maja 2013

Lalki Music Festival już w pudełkach!

Mam dla was wampistyczną nowinkę :)
Lalki Music Festiwal są już w pudełkach i niedługo zawitają na sklepowych półkach!
Tutaj oczywiście przedstawiam dowód, w postaci zdjęć upiorek w opakowaniach :D:
-Wszystkie razem (Abbey,Venus i Clawdeen)
http://3.bp.blogspot.com/-PKfQ5tO1e88/UaYjlqcwO7I/AAAAAAAACtI/mNWdDUuouOM/s1600/1.png  
-Clawdeen
http://4.bp.blogspot.com/-j2jAps6Vup4/UaX8ffQTuGI/AAAAAAAAe-g/pY68oSau7Aw/s1600/tumblr_mnk92e4Ucm1sttwbto1_400.jpg 
-Venus
 http://4.bp.blogspot.com/-JkeCwBOPxMA/UaX8fRqgDnI/AAAAAAAAe-k/SZ8iEi7sQgc/s1600/tumblr_mnk92e4Ucm1sttwbto2_400.jpg 
-Abbey
http://1.bp.blogspot.com/-RVJ1ZEcy1tE/UaX8fc9oRyI/AAAAAAAAe-o/Pgxo6LvagZ4/s1600/tumblr_mnk92e4Ucm1sttwbto3_400.jpg 

Graficzne wersje upiorek oczarowały mnie w każdym możliwym stopniu. Najbardziej spodobał mi się art Venus,a jako lalka - Abbey. Pudełka są dopracowane, nie widzę żadnych uchybień. Nie wiadomo jeszcze co z 2 packiem Draculaury i Clawda. Na razie zostały wypuszczone tylko zdjęcia tych upiorek.
Niestety na żadną lalkę nie szykuję portfela,ale przyznaję - są prześliczne!

Co myślicie o tych lalkach? Podobają wam się opakowania? Kupicie jakąś?


14 komentarzy:

  1. Ja nie kupuję żadnej z nich, bo czekam aż mama kupi mi jakąś Rochellkę. Najbardziej podoba mi się Deena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Venus - jednak wolę ją w serii basic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oficjalne arty. Tylko dalej uważam że Clawdeen Wolf wygląda jak straszydło(w tym złym znaczeniu XD). A ja zrobię coś na was wzór i jako że jadę za tydzień na wycieczkę od poniedziałku do czwartku nie ma mnie na MH wiki ( no i nie będę zaglądać do was) XD XD
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  4. Arty boskie ♥.♥
    Lalka Clawdeen brzydka, ale art zabójczy *.* Chodź najbardziej podoba mi się ten Venus, punk'owy ;3
    Ale mój portfel jak na razie ma na celowniku mnóstwo ciuchów i dodatków a może potem lalkę Spectry z serii GNO ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy będzie 2 edycja My Ghostly Series Of Doll,bo miałam zrobione prace,ale nie zdążyłam wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co z My Ghosty Series of Dolls?
    Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co z My Ghosty Series of Dolls?
    Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze miec Venus ale jak rodziców przekonac....


    BlogerkaMati

    OdpowiedzUsuń
  10. jest zapowiedź ubieranki lagoony 13 wishes

    OdpowiedzUsuń
  11. Na bank będę miała Venus ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)