niedziela, 5 maja 2013

Kolejne zdjęcia Lagoony 13 Wishes

Pojawiły się kolejne zdjęcia Lagoony z serii 13 Wishes!:
http://2.bp.blogspot.com/-hhhlZmGHmtg/UYT14iJ8Y_I/AAAAAAAAeDA/EdodtG7ShvQ/s1600/lagoona+13+whises.png 
http://3.bp.blogspot.com/-vJyWuwykqmY/UYT13ydpKOI/AAAAAAAAeC4/m4ngc_icVCI/s1600/lagoona+13+whises+2.png 
http://2.bp.blogspot.com/-oHOkCq6mqdY/UYT15gyOu8I/AAAAAAAAeDI/cs4L66L36S4/s1600/lagoona+13+whises+3.png
Naprawdę, niepotrzebnie zrobili Blue błękitną grzywkę,zlewa się ona ze skórą :( W ogóle nie podoba mi się jej fryzura,jej kolor jest okropny,a kształt kołtuna jeszcze bardziej mnie odpycha. Reszta jest bardzo ładna, jej skóra przypadła mi go gustu,a delikatny makijaż świetnie się tu dopasowuje. Dlatego niestety mam mieszane uczucia do tej lalki, z jednej strony jest bardzo oryginalna i ładna,ale z drugiej jest niezbyt urodziwa i zbyt przerysowana.

Podoba wam się Blue z tej serii? Co myślicie o tych zdjęciach?

22 komentarze:

  1. Wow, jak widzę nowy wygląd bloga. Cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej podstawka przypomina tą z Dead Tired tyle że jesy ciemniejsza . Ciekawe
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,niebieska grzywka jest nie potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest ochydna skóra i włosy :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie jest OKROPNA! WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WM jest na innym blogu !

      Usuń
    2. WM może być na dużej ilości blogów, bo to ta sama osoba -.-"

      Usuń
  6. Ładna, gdyby nie te włosy żólte i grzywka. :-/
    Stojak przecudny *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma megustyczny stojak
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. To odpowiecie ??
    Sofi Screami

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko podoba mi się jej ubranie i stojak
    !

    OdpowiedzUsuń
  10. Te włosy i grzywka.. dlaczego są takie ^^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Stojak jest zrobiony przez kogoś ,bo widziałam zdjęcia na których ma czarny(znowu-,-)


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy ma czarny w pudelku.


      agis213

      Usuń
  12. mi sie nie podoba że jest taka niebieska i oczywiście jak napisała Aleksa włosy a reszta super niech robią więcej takich pięknych stojaków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to jest na głowie Blue?(nie chodzi mi o włosy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to okulary .jesteś ślepa czy co?

      Usuń
    2. Ojej, tragedia się stała.. może nie wiedziała..

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)