poniedziałek, 6 maja 2013

Kolejna gra!- tym razem Skelita!

Dziękuję czytelnikom za info o nowej grze na Starsue!  Prosto z mostu- link. ;-p
Gierka makijażowa w typie tej którą widzieliście z Robeccą. Dziwi mnie tylko jak kościotrupy mogą mieć... pryszcze.... NA CZASZCE?!

Screeny:

(radzę powiększyć)

Strona startowa


maseczka xd


Na wszystkie kości świata! Ciemno mam przed oczami!




HAHAHA!



Moja Skel.

Jak wam się podoa ta gra?
Jak ubraliście i pomalowaliście Skelitę?


PS.
Niestety nie będę mogła pisać na blogu.
Wyjaśnienia potem. ^^
Przypominam też o konkursie Face Base
Competetition. ^.^ Otrzymałam już 16 prac! :)
<3




27 komentarzy:

  1. Jak to nie będziesz mogła pisać D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza z Howleen już jest!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie będziesz mogła pisać????

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu? Obyś miała jakiś ważny powod... Gra supeeer

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczegoo :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego nie będziesz pisać?Vii nie rób tego;(

    Niezalogowana oraz smutna Klaudia Dash

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu cię nie będzię?! Jak to?! WTF?!! NIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję,że to tylko chwilowe,bo niestety następny tydzień (aż do czwartku) mnie nie będzie, jadę na wycieczkę :> Gra nawet fajna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz iż nie nawiedzisz swego dworu? (Domu)

      TAAAAAAAAAAK !!! Lorr, szykuj kominiarke , robimy kolejny napad. Więc, powiedz nam Alekso, gdzie trzymasz bigos?

      Usuń
    2. Jaki barszcz ?! Jaku bigos ?! WTF dziewczyny ! Na pierogi !

      Usuń
    3. Hahahahahahahaha :P Barszcz zjedzony milordy XD Bigos też zeżarł kot,którego nie mam XDDD

      Usuń
  9. to kto będzie pisał jak was nie będzie ? a gra juz w nią grałam na dress up who :) fajna ale te koście -,- ale takto to ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje takie coś jak Lorr XD Ona sb poradzi, pewnie i Viola zacznie, 4 days beze mnie - przeżyjecie ;* To co wy kurde zrobicie w wakacje XDDD Też mam wyjechać gdzieś :o

      Usuń
    2. Zostaję sama? Huraaa, zostaję sama! Robię domówkę, Anne, weź przynieś barszcz!

      Usuń
    3. Ja też mogę wpaść na domówkę? :> Co prawda nie mam bigosu (nie lubię polskiej kuchnii ;p ), ale za to wezmę spory zapas chipsów i coli! ;D

      Usuń
    4. A ja moge wpasc ?? Mam zapas bigosu barszczu piccolo pierogow chipsow i zelkow*.* ale czekolady ...




      mam pełno !!!

      Usuń
  10. Co ??!! Ty masz pisać!!!

    A tak apropo : Jak można smarować kości maseczką ??? W.T.F.???!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mam pytanko.. Vii odchodzi na stałe, czy tylko chwilowo nie będzie pisać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie ratunku !!! Nie mam pojęcia o co chodzi z tą kością ( rys. 3 )

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  13. czeeeemu??????
    Vii co się stało?????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  14. te kości Skelity mnie rozwaliły XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Co??? Czemu, Violetta nie rób tego! Najpierw wygrałaś, a później po prostu odeszłaś??? Nie możesz tego mi zrobić! Nie możesz tego zrobić NAM!!!! Twoim fanom i fanką! I Aleksie, i Lorr... I poza tym, Aleksa 'jedzie na wycieczkę'. I co? Zostawisz Lorr samą? Nie rób tego! My na ciebie liczymy! Mam nadzieję, że ten kom wejdzie ci do głowy, i to przemyślisz.


    Natalia Banasik (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chodzi mi o tą kość z rysunku 3 tą do makijażu ludzie ratujcie !!!

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pytasz się o tą fajową kość z takim ostrym końcem, to ona jest do pryszczy (tych różowo-czerwonawych kropek)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)