środa, 22 maja 2013

Ever After High

Pamiętacie pewnie trzy strony, o których wam kiedyś pisałam. Wtedy było widać tylko krajobrazy. Niedawno się dowiedziałam, że w każdym tygodniu dodawane jest coś nowego - albo raczej ktoś nowy. Dobrze, zacznijmy od Village Of Book End.


Widzimy, że dziewczyna ma loki. Trzyma w dłoni  najpewniej mysz, a w drugiej czajnik. Mi się to kojarzy z ''Alicją w Krainie Czarów''. Pożyjemy, zobaczymy. Teraz przyjrzyjmy się bliżej Royal Or Rebel.


Tutaj już jest trochę ciężej. Widać, że jest to chłopak i dziewczyna, jednak są oni w pozach dość podstawowych, przez co trudno jest nam się domyślić, kim oni są. I na sam koniec Rewrite Destiny.


Tak, tak, to jest oryginalny rozmiar zdjęcia. Tutaj zadanie jest i łatwiejsze, i trudniejsze niż w powyższym. Kontury są bardziej ''rozbudowane'', jednak wymiary obrazu są strasznie małe. Jedyne, co tutaj rozpoznaję, to torebka. Ktoś zza granicy sądzi jednak, że jest to koszyk, a postać będzie powiązana z Czerwonym Kapturkiem. Mogę was jednak pocieszyć tym, że jest jedno zdjęcie tej postaci, tym razem większe (chociaż rozmazane), ale z kolorami.


Mi, szczerze mówiąc, przypomina trochę Lagoonę. Kolory, skóra, oczy, włosy... Lecz po Mattel wszystkiego możemy się spodziewać. Może być to nowa seria lalek. Może to być promocja nowego filmu. Może to być najzwyczajniej w świecie promowanie Monster High.

Co sądzicie o tych postaciach? Rozumiecie coś z Ever After High?


21 komentarzy:

  1. ten chłopak i dziewczyna to może być jaś i małgosia ale ja tak myśle ale nie wiem pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to coś związanego z bajkami. Alicja w Krainie Czarów, Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lorraine i Aleksa, jakiś długi czas temu znalazłam na waszym blogu jak zrobic kanape monster high i nie moge tego znalęść pomożecie?


    PS.Masz racje przypomina Lagoone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dziewczyna na 2 obrazku tez ma loki i chyba beret.
    To trochę podejrzane, że każda z nich ma loki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, tajemnicze! Z czasem się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wydaje się, że to jest nowa linia lalek. Pewnie już nie będzie MH tylko EVER AFTER HIGH. A może chodzi o studia?

    Zozolek9 (logować mi się nie chce :3)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to pięknie! Faktycznie, przypomina Lagoonę i to chyba będzie lagoona. Nie wiem, tajemnicza tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to ja nie mam pojęcia o co chodzi xD
    Poza tym, jest już ubieranka Boo - Lu Cerone: http://www.starsue.net/game/Boo-Lu_Cerone.html

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  9. na StarSue jest ubieranka z Boo-Luu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yeah, Alicja !!!! It's my !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z anonimkiem, to mogą być bajki, Alicja w Krainie Czarów, Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek, a ta ostatnia osoba- stworzona na podobę Lagoony -Kopciuszek. Nie wiem, nie wiem, trochę to podejrzane xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Czerwony Kapturek nie może być, nią była już Clawdeen. Tak, masz racje Alicja to ta pierwsza, ostatnia - powiedzmy Kopciuszek, tak jak ty to ujełaś oraz Jaś i Małgosia środkowe. :D Tak, zgadzam się z tą wypowiedzią.

      Usuń
  12. Już MH miało taką jedną serie lalek, że Clawdeen była czerwonym kapturkiem, Draculaura Śnieżka a Frankie kopciuszkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może to być właśnie jakiś odłam tej serii, no bo zobaczmy jak późno dodali np. Lagoonę i Cleo SCOF. Ja by chciała zobaczyć np. Howleen w wersji Alicji W Krainie Czarów :D Tylko, masz racje, ta seria była już baaardzo dawno. To chyba się teraz nie obudzili, nie? O.o

      Usuń
    2. Ey, Howleen nie może być Alicją, bo Emolla nią jest XD

      Usuń
  13. www.rewritedestiny.com ? To z tego?

    OdpowiedzUsuń
  14. https://www.facebook.com/themonsterhighdolls?fref=ts JUŻ WIEMY < 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)