środa, 22 maja 2013

Dokładniejsze zdjęcia lalek

Dodałabym tego posta wcześniej, jednak nie mogłam znaleźć odpowiednich zdjęć. Wszystkie były strasznie małe. No to szukałam, szukałam i szukałam, aż w końcu natknęłam się na idealne źródło informacji. Ckliwą historyjkę mamy za sobą, więc możemy przystąpić do posta. Zaczniemy od pięciopaku z serii Dance Class, w którego skład wchodzą Rochelle, Lagoona, Gill, Robecca i Operetta.


Ogólnie wszyscy prezentują się nawet nieźle, jednak strój Gilla jest trochę mało... szczegółowy. Jest zdecydowanie za mało detali. Dobrze, teraz Scarah Screams z Clawdeen Wolf w serii I Love Fashion.


Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, jednak średnio podoba mi się materiał, z którego zostały wykonane legginsy i sukienka Scarah'y. I na sam koniec, Clawd Wolf z Draculaurą Music Festival.


Tutaj muszę się przyczepić. Osobiście uważam, że te stroje to wielki niewypał. Rozumiem, jakby były jakieś wzory na koszulce Clawd'a i bardziej rozbudowany strój Draculaury, ale to jest po prostu, według mnie, tragedia.

A wam, co się najbardziej podoba? Co wyszło najgorzej?


8 komentarzy:

  1. Na star sue jest ubieranka Boo-Lu Cerone
    Howie

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie mogą być:) pisała kornelisa a naj mniej mi sie podoba Clawd

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się czaję na Scarah

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest już ubieranka Boo-Lu !!! http://www.starsue.net/game/Boo-Lu_Cerone.html

    Pozdro Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest gra z Boo-Lu Cerone http://www.starsue.net/game/Boo-Lu_Cerone.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lorraine mam do cb sprawę. Wiem, że jesteś efektowa więc radę kieruję do cb. Oto link do pewnego wpisu:
    http://loffciam-monsterhigh.blogspot.com/2013/05/boo-lu-cerone.html?showComment=1369322378538#c5603680149177294918

    Nie chcę spamować ani nic w tym stylu. Ale proszę pomóż mi w walce z tymi kopiarami! Nie dość że kopiują od cb to jeszcze ode mnie! Plis wstawisz się...?
    Ps: Powinnam to zgłosić adminowi bloggera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji z przyjemnością pomogę. Nie daj się im zastraszyć. To tylko głupie dzieci, które nie mają rozumu. Napisały, że ''zrujnują twojego bloga''. Nie uda im się. One hejtują KAŻDY blog, który jest od nich choć odrobinę lepszy, bo dobrze wiedzą, że ich jest najzwyczajniej w świecie (bardzo przepraszam za określenie) ch^^owy. Muszą zobaczyć, że mimo tego, że cię zastraszają, twój blog ma się dobrze.

      Usuń
    2. wielkie dzięki. Potrzebowałam jakiejś rady. A określenie trafne ;)
      PS: Super blog :b

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)