czwartek, 16 maja 2013

Abbey 13 Wishes

Tak więc, Mattel nas lekko zaskoczył - przynajmniej mnie. Możliwe, że pracownicy szykowali to od dawna, ponieważ stój wygląda świetnie. Lalka zdecydowanie wyróżnia się od pozostałych postaci z serii i jest po prostu wyjątkowa - inaczej nie umiem tego ująć. Oto przed państwem, Abbey Bominable w serii 13 Wishes!


Tak, jak mówiłam, lalka się wyróżnia. Jej strój jest dość odmienny od Draculaury czy Frankie. Chociaż, szczerze mówiąc, na początku zdawało mi się, że jest to seria Ghouls Rule. Wiem, że wydano już Abbey w tej serii, ale naprawdę tak myślałam, jak pierwszy raz ją zobaczyłam. Ale dobrze, wracajmy do 13 Wishes. Córka Yeti prawdopodobnie pierwszy raz ma tak mocno kręcone włosy i jest jej nawet do twarzy. Teraz czekamy na dwie rzeczy: wydanie lalki na masową sprzedaż i cenę.

Zamierzacie ją kiedyś kupić? Co się wam w niej najbardziej podoba?


18 komentarzy:

  1. Mi się nie podobają jej włosy.:/ Ale strój ładny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Abbey jest super!!!!!!

    P.S. Kiedy Będzie Gigi?

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Przepięknaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasz blog strasznie się opuściłl, tu ,,nowe nowinki,, są już kilkudniowe :/ Nie urażam Was tylko sądze, że powinnyście szybciej dodawać nowinki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorr radziła sobie jak mogła. Była od poniedziałku sama. Teraz nadrabiamy, ja już jestem, Vii chyba dojdzie/jest. No wiesz... nam też należy się jakiś urlop.

      Usuń
    2. Pisałam, że wczoraj nie mogłam pisać. W ogóle nie miałam dostępu do komputera, do Internetu tak. Ale chyba na telefonie pisać nie będę, prawda?

      Usuń
    3. No ok czytałam ,ale powinnyście napisać, że robicie sobie ten urlop :D

      Usuń
    4. Tak czytałam. Ale mogłyście napisać, że robicie sobie ten urlop :D

      Usuń
    5. Masz jakiś problem? Ja pokazałam swoją opinię, a Ty na mnie naskakujesz :D

      Usuń
    6. I napisała tylko Lorraine, Ty nie.

      Usuń
    7. Nie? Ja tylko ci odpowiedziałam? I ja też pisałam. Trzeba uważnie czytać komentarze, bo i ja i Vii napisałyśmy,że nas nie ma.
      Tu nawet masz link i datę:
      http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/05/nowa-poza-rochelle.html#comments
      Wejdź sobie. Zobaczysz.

      Usuń
  5. jest gra HOwleen 13 wishes :) pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  6. doszła gra howleen 13 wishes pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  8. Abbey fajnie wyglada w tych ciuchach, ale moim zdaniem tu nie pasuje ;/ niby stala sie teraz jedna z glownych bohaterek, no ale co ksiezniczka lodu robi na pustyni! ;< bardziej pasowala by tu Nefera lub Cleo ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym nie miała już Abbey, szykowałam by się na nią. Jest śliczna! Oryginalna i pomysłowa. Jednak porównując ją do Cleo z tej serii w dalszym ciągu nie rozumiem, czemu mumię zrobili tak skromnie :( Minusem są dla mnie te usta, w ogóle mi się nie podobają. Gdybym kupowała jeszcze jakąś Abbey, to prędzej ślicznotkę z Rossem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)