piątek, 10 maja 2013

Zdjęcia Cleo 13 Wishes!

Pokazywałyśmy wam już zdjęcia innych upiorek, teraz czas na Cleo z tej serii:

http://3.bp.blogspot.com/-G1mIFzwNLJc/UY0F946SlvI/AAAAAAAACVM/fwzRtwcImRM/s1600/1.jpg  
http://1.bp.blogspot.com/-A2814niCXKE/UY0Ry48c-8I/AAAAAAAACWA/SH26VXcwSOI/s1600/5.jpg 
http://3.bp.blogspot.com/-L7Q18oDA7u4/UY0RzhJG1eI/AAAAAAAACWI/aYXmz1k678k/s1600/6.jpg 
http://1.bp.blogspot.com/-S7CNPGS9fnk/UY0RzJIjEaI/AAAAAAAACWE/zW92vWWL2RM/s1600/7.jpg 
http://2.bp.blogspot.com/-iYA2tzcwKxM/UY0F810ErcI/AAAAAAAACVU/iK9tzLUPRIk/s1600/2.jpg 

Jak dla mnie jest cudowna! Nie wiem tylko po co ma jakiś 'opatrunek' na głowie,ale domyślam się,że zdjęcia zrobiono zaraz po wyjęciu z pudełka i dlatego nie jest w pełni rozpakowana. Ewentualnie ktoś boi się o jej grzywkę :P
Na tych zdjęciach dokładnie widać wszystkie detale, jestem trochę zawiedziona brakiem kolczyków,ale no cóż. W sumie to tyle moich uwag. Reszta same pochwały :P Śliczny strój,makijaż,włosy i ich uczesanie... dużo tego ;) Wcześniej już zaznaczałam,że niestety nie szykuję się na nią. Żałuję,bo naprawdę prześliczna.

Podoba wam się Cleo z tej serii? Chcielibyście ją mieć? Kupicie?


26 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma kolczyków ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. aleksa zobacz zdjęcia promocyjne lalek upiorki żyją i zobacz że frankie i spectra nie mają kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Nie jest w sumie zła, ale moim zdaniem jakaś taka "uboga".

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  4. moe ta folia jest po to, żeby się Cleo w pudełku włosy nie poczochrały, a jak się ją rozpakuje to powinni się tą folię zdjąć?

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej serii Cleo wygląda wprost bajecznie! Jej piękne czarne włosy z niebieskimi pasmami, idealnie komponują się z oczami, tworząc zgraną całość. Usta... Kompletna bajka! Malinowy kolor uzupełnia brak nudy w egipskiej księżniczce! Nawet nie przeszkadza mi brak kolczyków wspomnianych przez Ciebie i Charlotte. Nie wiem dlaczego, ale jakoś nigdy nie pchało mnie do lakowej wersji Cleo... Inaczej jest w tej! Jestem gotowa kupić... Wracając do lalki, ten diamencik na policzku również tworzy w pewnym sensie jakąś "magię" w lalce i daję jej kolejnej porcji uroku. Ubranie jest bardzo egipskie, a ponadto idealnie jest dobrane do włosów i ust. Może i to dla was dziwne, ale wg. mnie cera też ma jakąś ważną rolę w całości. Opalona cera współgra ze strojem i twarzą, przez co daje Cleo taką jakby "bogatość" w całości. Przejdźmy teraz do dolnej części - bananowych butów. Właściwie to nie mam nic do dania, gdyż są świetne i bardzo pasują do reszty. Jednak pomimo, że główka lalki jest idealna, uprzedona jestem troszkę do niższej części, gdyż brakuje jej ciut różnorodności, co czyni stój i buty lekko nudne... Jednak niewątpliwie mają w sobie urok. :) EDIT: Może i późno, ale dopiero teraz odkryłam DUŻY brak kolczyków. Wcześniej nie odczuwałam nic takiego, ale po dalszych przemyśleniach, myślę i zgadzam się z wami, kolczyki były by napewno na miejscu. Pomimo mojego chwilowego rozczarowania, nie jestem niezdawolona z lalki. Oczywiście nadal oczarowuję mnie swoją bajkowością i urokiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem bardzo zawiedziona.
    Porównując do strojów głównej trójki, sukienka Cleo wygląda biednie i skromnie. Czemu i ona nie mogła dostać eleganckiej sukni z trenem, biżuterii jak Frankie czy Clawdeen?
    Osobiście nie zamierzam jej kupować, czekam na coś ładniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie rowniez czemu ma taka a nie taka jak maja chociaz draculaura, clawdeen i frankie :(

      Usuń
  7. A to nie jest przypadkiem fan art?
    A i jeszcze już w Polsce ghuls alive "upiorki żyją"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fan art? Jak juz to fan made, aleani to ani to nie prawda. To oryginalna lala. Nie znasz sie widocznie xd

      Usuń
  8. Mi się ona w ogóle nie podoba... :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o foty... To są nowe zdjątka Leen 13 Wishes http://farm8.staticflickr.com/7448/8714994559_252eff5289_z.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-Pb0ZFold4P0/UYK1Vns3LAI/AAAAAAAABNM/i-z9zIMwaWs/s1600/howleen+13+wishes.png


    http://3.bp.blogspot.com/-o-UdotapVlc/UYrUIM3IK8I/AAAAAAAAH_8/q_OaIoDJLpM/s1600/Howleen+13+Wishes.jpg

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja sie w niej od poczatku zakochałam juz ja ka znajde na allegro to odrazu pierwsze co robie to ja kupe
    Domka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są nowe zdjęcia w pudełku Clawdeen, Draculaury i Frankie 13 życzeń w lepszej jakości.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  12. JEST PIĘKNA tylko ta folia na głowie

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej serii według mnie Cleo jest prześliczna. Bardzo mi się podoba, ale lalki nie kupię ponieważ nie mogę.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie Lalki Draculaury 13 Wishes !!!! Prawie rozpakowana http://www.flickr.com/photos/93490253@N05/8725172654/in/photostream/

    OdpowiedzUsuń
  16. I nowe zdjątko Goony http://www.flickr.com/photos/55534526@N03/8725910146/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna. Chciałabym ją kupić, ale też mam już Cleosię w mojej kolekcji :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładniutka ♥ Ale ja szykuję się na Lalę 13 wishes :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam na razie w planach Spectrę Dot Dead Gorgeus i Jinafire Scaris. I może się skuszę na wszystkie lalki z Serii 13 wishes Basic ale bez Gigi,ona mnie odpycha

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam ale mam ta lalke cleo de nile 13 życzeń i jest sliczna ma kolczyki porosty tej lalce z tego zdjecia ktoś ukradł kolczyki moja była kupiona nowa w pudełku ma kolczyki w zestawie i basen z palmami swa złote leżaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)