czwartek, 30 maja 2013

Wyniki My Ghostly Series Of Dolls!


Już widziałam,że niektórzy się dopominają o werdykt :P
W wolne dni kocham sobie dłużej pospać, dlatego tak późno.
Ok, nie chcę już przedłużać, dlatego oto wyczekiwane wyniki z krótkimi omówieniami:
-1 miejsce
Tutaj przeupiorna praca Lorraine. Bardzo mi się spodobała. Ślicznie rysuje. Nic dodać,nic ująć!

Oto twój dyplom:

-2 miejsce
Tutaj poszczęściło się Mavii. Niesamowicie rysujesz :) Niestety nie pokazałaś swojej Oc,no,ale nie było to obowiązkowe. Szkoda,choć i tak ujrzałam tu piękne postacie :D

Twój dyplom:

-3 miejsce
Kolejna praca należy do Violetty. Tutaj również wszystko mi się podoba, szkoda tylko,że nie masz skanera,ale to nie taki wielki problem ;) Fajny pomysł, wykonanie, nawet kotka upchnęłaś :P 

Dyplom dla ciebie:

To jeszcze nie koniec ;) Przyznałam również 3 wyróżnienia.

-Wyróżnienia
Praca ładna, w sumie nie wiem co mam tu opisać więcej ;)

Dyplom dla ciebie:
Tutaj to już muszę się przyczepić XD Imię zostało pomylone :P ,,Alexa'', w sumie to angielski odpowiednik imienia mojej Oc,ale ok. Praca super, nie mogłam nie dać choć wyróżnienia :D

Dyplomik dla ciebie:


Pewnie zaczniecie hejcić dlaczego tą pracę wybrałam skoro jest z książeczki,ale zanim zaczniecie, pragnę powiedzieć,że nic o basach nie napisałam ;) Co prawda, Nicolette dostaje tylko wyróżnienie, bo oceniłam tu tylko fryzury i stroje,ale i tak uważam,że ładnie wyszło.

Tu dyplom również dla ciebie :) :

No, to by było na tyle. Składam również gratulacje tym,którym się nie udało,ale niestety prac było z 20 parę,poziom wysoki, wiecie jak to jest. Mam nadzieję,że kiedy indziej wam się uda :*
Oczywiście niedługo też zrobię konkurs. Dam wam prawo wyboru:
  • Base Revolution,kolejna edycja. Techniki do wyboru : -paint -gimp -wszystko razem.
  • Moja Upiorna Postać,kolejna edycja.
  • My Ghostly Series Of Dolls,kolejna edycja. Techniki do wyboru: -paint -gimp -rysowanie w realu -wszystko razem
  • Coś zupełnie innego. (Napiszcie w komentarzach co i na czym miałoby to polegać.) 
Piszcie jaki następny konkurs chcecie,ale pamiętajcie - ostateczny głos mam ja :P Jeśli ktoś zarzuci jakiś fajny pomysł,który mi się spodoba,oczywiście podziękuje mu za to w poście o ogłoszeniu wyników i wpiszę do złotej listy (jeśli go tam nie ma),więc warto ruszyć umysłem :P

Wygraliście? Jaki chcecie następny konkurs?



39 komentarzy:

  1. Spoko. Wiedziałam że nie wygram. Tia mi brzydka wyszła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy konkurs. Moja propozycja.
    - Że robimy jakiegoś/ jakąś piosenkarza/piosenkarkę w stylu MH na paitcie lub gimpie czy nawet w realu.
    Za przeczytanie komentarza- dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim zwyciężczynią.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 miejsce?! Dzięki, dzięki, dzięki! :)
    Gratuluję wszystkim uczestnikom!
    Mavia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcą! Ja wybieram My Ghostly Series Of Dolls,gdyż w tej edycji nie wzięłam udziału i mam pomysł na konkurs. Polegałby na narysowaniu techniką dowolną postać z MH w płci przeciwnej np.Clawd jako dziewczyna, Cleo jako chłopak. Za każdym razem podawałabyś innego 1 chłopaka z MH i inną 1 dziewczynę, uczestnicy wybierają kogo chcą zrobić, robią i wysyłają. Mam nadzieje że pomogłam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł na konkurs, jeżeli zrealizujecie, to wybieram ten, a jeśli nie, to Base Revolution
      JVV

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się prace Lorraine i Nicolette. Mam pytanko do Lorr: Jaka jest twoja ulubiona postać z MH?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam taki mały pomysł Alekso - rób więcej konkursów literackich!
    Byłaby to dla mnie wielka szansa, gdyż nie umiem za nic rysować, a pisanie to moja wielka pasja. Napisanie fabuły do filmu jest bardzo ciekawe, ale to już było. Co o tym, gdyby można było opisać strój jakiejś upiorki? Albo zamiast fabuły, to opowiadanie?
    Proszę, proszę, proszę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja proponuje konkurs fotograficzny polegał by na zrobieniu zdięcia lalce MH w własnoręcznie zaprojektowanym dla niej stroju
    ni gratki dla zwycięzców!!")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dla każdego ten pomysł był by dobry. Ja też chcę wziąść udział w następnym konkursie, a nie mam lalki MH. To by było niesprawiedliwe

      Usuń
    2. po części masz racje, ale w takim wypadku mozesz po prostu uszyc sam stroj, bez lalki. ja tam dawno szyje dla moich lalek (dawno= jakis tydzien ;p) i chetnie w czyms takiem wezme udzial. Kellsy: zgapiara X-o ja tez mialam taki pomysl :D

      Usuń
  9. Wow jakie piękne prace :)
    Lorr zasłużyłaś na 1 miejsce Twoja praca jest boska!!!!! Przpiękna!!!!!!!
    Ubóstwiam Howleen autorstwa Mavii <3
    Z pracy Violetty najbardziej podoba mi się Violetta xD C.A. Cupid jest czadowa
    Strasznie mi się podoba praca Nicolette, szczególnie Catrine! Jest idealna :)

    Upiornie gratuluję wszystkim!

    Co do następnego konkursu to chciałabym kolejną edycję Base Revolution. Podoba mi się też pomysł Klaudii Dash, chętnie zrobiłabym Deuce'a jako dziewczynę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mavia nie zrobiła oc

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja głosuje na Base revolution.



    agis213

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za Base Revolution w Gimpie :) WM

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem za My Ghostly Series Of Dolls, a jeżeli chodzi o dowolny to narysowaniu na manekinie na przykład takim jak tu: http://www.wespol.pl/img/manekiny_torsy.656.jpg najbardziej upiorystycznego stroju dla Frankie, bo już wkrótce (26 czerwca ma urodziny).

    OdpowiedzUsuń
  14. Base Revolution w paincie


    Howie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za 3 msc. :-**

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym była za MUP Albo MGSOD :p

    Zozolek9 (Zozo leń-logować jej się nie chce :3)

    OdpowiedzUsuń
  17. A myslalam, ze to ja ladnie rysuje.................. jestem za seriami2, w realu

    OdpowiedzUsuń
  18. Base Revoluton jest duper.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam pomył na konkurs:
    1.Napisać życzenia(może wierszyk) w stylu mh dla właścicielek bloga.
    2.Narysować(technika dowolna) strój jednej z upiorek w stylu jakiejś postaci z kreskówki np.myszka miki,kucyki pony itd.
    3.Zrobić sobie zdjęcia z naszymi lalkami w plenerze.
    Proszę o odpowiedź:)
    Napisała Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam szans na wygraną z takimi rywalkami a w szczególności z Lorraine. Twoja praca jest boska. Na początku nie byłam pewna czy aby to na pewno ty narysowałaś??? Ale w końcu jesteś mistrzynią w swoim fachu

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam niezbyt juz oryginalny pomysl na konkurs: cos wlasnie jak MGSOD tyle że "na zywo", tzn. uszyc lalkom stroje w jakiejs wymyslonej przez sb serii. Ja na swoim blogu na 100% taki zrobie, ale jak bede miala ciutke wiecej wejsc :D
    Ja tam ostatnio szyje moim laluniom stroje, wiec mam juz gotowa prace na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja gdzie na złotej liście? D: Sorybatory, ale to ja nasunęłam Aleksie pomysł na konkursy! (1 konkurs- moja upiorna postać, pisaliśmy biografie. XD)Ejejejejeejejejej. To znaczy, że to od mojego komentarza, rozpoczęły się konkursy? I nie wiem na jaki konek, chyba ten z narysowaniem jakiejkolwiek postaci na płećprzeciwną. ^^ (madzia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Moja upiorna postać, to był MÓJ OSOBISTY POMYSŁ. Wymyśliłam go jeszcze chyba będąc na próbnym (może parę dni po jego skończeniu. Coś koło tego) Poza tym, wtedy nie było złotej listy. Naprawdę, czuję się urażona,że wszystko zapisujesz sobie.

      Usuń
  23. PROSZĘ konkursik taki jak ten na serię

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam pewien pomysł :) Może być konkurs na narysowanie jakiejś postaci z filmu, gry lub książki w wersji Monster High. Ja już wiem, kogo bym narysowała... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem za pomysłem Klaudii Dash, tylko, że może nie upiorkę jako chłopaka, ale chłopaka jako upiorkę! ;D
    Nie jestem za dobra w rysowaniu chłopaków... :/
    A jeśli nie, to może pomysł Kingi.

    I dzięki za wyróżnienie. :3

    OdpowiedzUsuń
  26. piknie narysowala nocolette

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleksa, zrób taki konkurs żeby zaprojektować ubrania dla swojej ulubionej upiorki np. z serii Picture Day, tylko żeby nie były takie same jak ubrane są lalki. Prace musiałyby być wykonane w realu.

    OdpowiedzUsuń
  28. znowu nie fair -,-, wszystko ustawione -,-

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)