czwartek, 2 maja 2013

Nowy odcinek!

Pojawił się dziś nowy,polski odcinek!
Nazywa się "Miłosna gorączka". Mogliśmy go oglądać już kiedyś w innym języku.
Oto opis:
Jest pierwsza pełnia roku księżycowego. Wszyscy są w romantycznych nastrojach, tylko nie Howleen. Chyba źle ulokowała swoje uczucia... A może kogoś lub czegoś nie dostrzega? A może Wy też nie dostrzegacie? Koniecznie rozejrzyjcie wokoło! ; )

No i odcinek :) :
Monster High 6 PL - Odcinek 44 "Miłosna gorączka" 

Mi się odcinek bardzo podoba, jest całkiem ciekawy i oby takich więcej ;)

Podoba wam się ten odcinek? Na jaki jeszcze odcinek czekacie by był w naszym języku?


25 komentarzy:

  1. Alekso prześlę ci na maila nową nowinkę. Jbc to mój e-mail : wolfie.clawdeena@gmail.com :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na odcinek ze Skeli i Jin

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki zę dodałaś :) ;) a tak se dzisja weszłam na monster high pl i zobaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejne nowe postacie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam numer z Skiel ! Dziwne że w empiku jest jeszcze numer z października xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, bez sensu ten odc. NIE MA HAPPY ENDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest zapowieź gry Howleen Wolf na 6 maja :) ale nie ciekawa ta gra za bardzo z wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry,że tak w komentarzu,ale nie mam twojego e-maila Lorr xD
    Wszystkiego naj :3
    FlutterShine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday happy birthday happy birthday to Lorrine


      sto lat sto lat niech żyje żyje nam sto lat sto lat niech żyje żyje nam jeszcze raz jeszcze raz niech żyje żyje nam niech żyje nam ! A kto ?Lorrine

      Sto lat sto lat sto lat sto lat niechaj żyje nam sto lat sto lat sto lat sto lat niechaj żyje nam niech żyje nam niech żyje nam ! sto lat sto lat sto lat stolat niechaj żyje nam !!

      Wszystkiego naj z okazji 14 urodzin !!!!!! Prawie zapomniałam bo się obudziłam przed chwilą wszystkiego naj naj i jeszcze raz naj !!!!!!!'

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję:*

      *Le prorok*
      Przeczuwam spamy z życzeniami na me zacne urodziny. *Szlachta*

      Usuń
    3. Hej Lorr, skąd wiedziałaś? xD A tak w ogóle to sto lat!

      Usuń
    4. *le milord*
      Wszystkiego nalepszego moja panno !
      *le ja pierdo*ona siostra xd *
      Sto lat ! Sto lat! Niech żyje żyje nam! Jeszcze raz jeszcze raz niech żyje żyje nam , Niech żyje nam! A kto? Lorrcia xd (tylko się nie obrażaj )

      * tak na serio to nie wiem kiedy masz uru ale jak ktoś już składa życzenia to głupio by było żeby jedna z sióstr tego nie zrobiła xd *
      Jesteś starsza odemnie o rok !

      Usuń
    5. Dragona: Bo ja prorok jestem, jak Dorian mój kochany, kiedyś na przerwie zapowiedziałam przyjście trzech nauczycieli, przewidziałam, o co chciała mnie Blackwood zapytać itp.

      Lidia: Siostrzyczko moja, dziękuję:*

      Usuń
    6. Happy Birthday!!!!! Wyszystkiego naj Lor :*


      agis213

      Usuń
    7. Lorriś, nie wiedziałam, że 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      NAJ NAJ NAJ SZYSZTKIEGO, życzy psychopata namber łan. :-**

      Usuń
    8. Lorrinia wszystkiego najlepszego. Ja miałam ulodzinki 1 maja. :) Dwunaste <3
      Jeszcze raz wszystkiego naj i dużo płyt tego twego Rhapsody of fire czy coś takiego. :)))

      Usuń
    9. Och, dziękuję, dziękuję:* Właśnie miałam kupić sobie jedną z 2002 roku, ale w Empiku nie było:(

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)