sobota, 25 maja 2013

Freaky Fab Movie Creator- Nowy konkurs!

Zauważyłam, że dużym powodzeniem cieszą się nasze, blogowe konkursy. Postanowiłam więc, specjalnie dla was, przyśpieszyć ukazanie się mojego nowego konkursowego dzieła!

Plakat:

(data jest zmyślona jkbc.)

Lorr, wiedziałam, że bycie kamerzystą to zawód dla ciebie. xD


I jak? Zachwyceni?
Więc do dzieła!

Prace przesyłajcie do 13 czerwca, wyniki ukażą się 15.06.2013 r.

No to życzę powodzenia!

PS.
Czy jak będę robiła kolejny konkurs
 (gdy przyjdzie ma kolej xd)
chcielibyście FBC Edition 2, DWMF Edition 2,
czy coś zupełnie nowego? (pomysły i sugestie ślijcie na maila :))



58 komentarzy:

  1. Oczywiście wystartuję w konkursie ;) Ja już zamawiam sobie kolejkę po tobie! XD
    Mam już nawet pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nikola, we własnym prawie, że konkursie bierzesz udział. xDD Ale muszę przyznać, pomysł zayebisty, już dawno temu o takim czymś myślałam, jeszcze przed pisaniem na MMH.

      Usuń
    2. Wiem i dlatego się cieszę ;p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Moje tez Masz na imię Jola czy Wiola?

      Usuń
    2. Moje imieniny? Wiolusia!!! *o* ^o^ Wiiii!!!! Kiedy?

      Usuń
    3. Nicolette nie wiedziałam ze 15 są też Nikoli pisało Jolanty i Wioli

      Usuń
    4. Nie 15 czerwca (15.06), tylko 19 maja (19.05). ;)

      Usuń
    5. Sorki źle sobie spojrzałam XD

      Usuń
  4. Myślę ,że wezmę udział : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Można wspomnieć tam o jakiejś serii Monster High?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lub wymyślić własną, dotyczącą filmu. (tylko bez opisu ciuchów, ewentualnie nazwa wtopiona w fabułę)

      Usuń
  6. Nie rób DWMF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Przecież nikt ci nie zmusza do udziału. -____-

      Usuń
    2. No wiem ale chodziło mi o to że lepsze są konkursy na rysowanie oc

      Usuń
    3. Może dla ciebie, ale inni czytelnicy lubią też konkursy w których mogą się czymś wykazać, a nie tylko jeździć wirtualnym pędzelkiem. -.-
      I nie od cb zależy, jaki konkurs będę robiła, tylko od większości.

      Usuń
    4. Zgadzam się z Olką MH. O wiele ciekawsze są konkursy na własną OC, a przez DWMF będzie takich mniej... D;

      Usuń
    5. A ja z tb Nie :D Nie każdy lubi machać sztucznym pędzeliem-.-

      Usuń
  7. Super pomysł, wezmę udział, ale ma jedno pytanko: To ma być taki film, że Monsterki odgrywają tam jakieś role czy po prostu taki jakby odcinek MH??? Błagam, powiedzcie, bo nie wiem co pisać xD

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film pełnometrażowy, taki jak np. "Skull Shores" albo "Sacaris City of Frights". :))

      Usuń
  8. Chciałam dodać- TO MA BYĆ FABUŁA~! Czyli opis wątku przewodzącego, więc nie wysyłajcie streszczeń całego filmu, okeey? :-D
    Mówię teraz, bo dostałam na razie tylko 2 prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie pisać dialogów tylko opisać po prostu co się dzieje i tyle. Bo jak cały scenariusz to ja nie dam rady.

      Usuń
  9. Chyba się zgłosze... A może nie. Sama nie wiem XD Zależy od Matematyczki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam :)
    Mam nadzieję,że Wam się spodoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. http://everafterhigh.wikia.com/wiki/Ever_After_High_Wiki

    OdpowiedzUsuń
  12. PAMIĘTAJCIE! ALBO FILM PRZYGODOWY ALBO KOMEDIA! NA RAZIE MAM SAME PRZYGODÓWKI, WIĘC FAJNIE JAKBY BYŁO CHOCIAŻ 5 PRAC KOMEDIOWYCH. XDD W NASTĘPNEJ EDYCJI- HORROR I DETEKTYWISTYCZNE FILMY. (DOPUSZCZALNE TEŻ THRILLERY) MÓWIĘ Z GÓRY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, a mam takie pytanko.. No bo ogólnie moja fabuła jest przygodowa, bo bohaterowie przeżywają różne przygody no ale jest też detektywistyczna (szukają złodzieja). No i teraz nie wiem czy to zostanie zaliczone, bo jest to też film o tematyce przygodowej, ale i jednocześnie jest detektywistyczny i zagadkowy.

      Usuń
    2. Zaliczony, ale to dopiero nastepna edycja. Jeszcze kupa czasu. xDD

      Usuń
  13. http://www.youloveit.ru/mult/mult_interes/monsterhigh_interes/4462-kartinki-grustnye-uchenicy-monstr-hay.html takie fajne zd mh ale są smutne :( pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.nick.com/games/data/sponsorgameroom/spotlight-monster-high-dress-up/monster_high_dress_up_loader.swf fajna gra z rochelle robecca i venus :) pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.nick.com/games/data/sponsorgameroom/spotlight-monster-high-dress-up/monster_high_dress_up_loader.swf jeszcze raz bo komentarze sie nie dodają pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.nick.com/games/data/sponsorgameroom/spotlight-monster-high-dress-up/monster_high_dress_up_loader.swf fajna gra pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zrobiłam przygodowy film. Wyszło całkiem fajnie. Miałam wenę

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyniki w moje urodziny :33.Chcę DWMF 2 <3
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie biorę udziału... Nie kręcą mnie takie konkursy... Wolałabym jakiś rysunkowy, np. w Gimpie. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. KIEDY NOWY POST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  21. nie macie komu dokuczać i dogadywać ? musicie Ewelinie już docinać ? Już spamować, już dokuczać.. Tak żeby dogryźć. Żeby spamować. Debilki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyy... Że co? weź wyjdź dziecko i wróć jak się ogarniesz... -/-

      Usuń
  22. Kornelisa: Takie rzeczy to na maila pisz dziewczynom,bo tu robisz jednym słowem: spam!
    A co do konku,zaraz wysyłam(albo i nie,zależy,czy mi się zechce) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. P.S. A ta fabuła czy coś tam to może być np.o rozstaniu?(nie powiem kogo,bo mi może ktoś pomysła ukraść)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurna, widzisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Komedia albo film przygodowy!!!!!!!!!! Noż do cholipki jasnej... xDDDDDD

      Usuń
  24. Pytanko: Czy w filmie mogą brać udział wymyślone postacie? Pytam , ponieważ nie mogę się nic o tym doczytać, a chciałabym do filmu "wcisnąć" moją ulubioną , wymyśloną przeze mnie postać. Tak przy okazji ,pozdrowionka dla ekipy bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, ale muszą wystepować min. 2 postacie MH. (np. Frankie i Clawdeen)

      Usuń
  25. Kiedy nowy post?


    Sara:**3

    OdpowiedzUsuń
  26. Może być tam trochę romansu. Ale tylko ciut ciut. Raptem dwa zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz połączyć historię miłosną z przygodą, ale przygodówka musi pozostać motywem przewodnim i żadnych pocałunków na końcu, okey? xDDD

      Usuń
  27. A w trzeciej edycji może być musical o ile będzie

    Niezalogowana ania123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 3. musical, romansy itd. ale to dopiero we ... wrześniu albo październiku?

      Usuń
  28. Fajny pomysł na konkurs, ale nie mam weny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już i tak za późno na zgłaszanie, a następnej edition nie będzie- to moja konkursowa porażka... :-(

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)