sobota, 4 maja 2013

Kolejna porcja zdjęć lalek GNO!

Znalazłam dziś kilka zdjęć z tej serii, krótko je wam opiszę i poznacie moją opinię. W komentarzach dzielcie się swoją!




Rochelle Goyle w serii Ghouls Night Out:
Jest bardzo dziewczęca i delikatna.
Ubrana szykownie, wiosennie i elegancko.
Sukienka mi się upiornie podoba, a wam?
W dodatki Rocheli wchodzi wspaniała torebka z róźowymi,
ozdobnymi zawijaskami. ^^
Jej buty ozdobione są atrybutami gargulca, również
bardzo eleganckie i ładne, różowo- srebrne.
Wypełnieniem stylizacji Rochelle jest czarno- różowy
szalik, który na pierwszy rzut oka nie pasuje, a jednak
dodaje gargulce upiorności.
W tej serii włosy Rochi są rozpuszczone.
Zobaczyć możemy poszczególne niebieskie pasma, jest ich
jednak bardzo malutko. Włosy są przeciętne, jednak
myślę, że kok czy jakieś loki byłyby zbyt ekstrawaganckie
i nie pasowałyby do reszty. Jej grzywka jest przedzielona na dwie części,
spięte srebrnymi spinkami.
Jak w każdej serii Ro posiada delikatny makijaż, który
dobrze komponuje się z sukienką i butami.
Goyle bardzo mi się podoba.

Co wy sądzicie o gargulicy?




Lagoona Blue z serii Ghouls Night Out:
Tym razem Blue ubrano w stylu
sportowo- imprezowym.
Zacznę może od sukienki i bolerka.
Gdy to widzę- płaczę przeciętnością.
Gdyby ocenić tylko
strój jestem na prawdę zawiedzona, wbrew
pozorom jednak wszystko się znośnie komponuje co daje
efekt dobry. Buty są niewydarzone, mimo to
perfekcyjnie pasują do błękitnego bolerka.
Torebka cudowna, podobnie jak trumnofon i nakładki
na nadgarstki. Fryzura Blue jest ciekawa. Najbardziej podobają
mi się te boczne loki co dodaje Lagoonie niecodziennej elegancji.
Podsumowując Blue może nie jest wspaniała, ale na pewno
prezentuje się... dobrze. xd

Co sądzicie o Lagoonie w tej serii?




Spectra Vondergeist z serii Ghouls Night Out:
W tej lali zacznę od góry. ;)
Włosy naszej duszki są rozpuszczone,a na górze (dokładniej nad czołem)
są spięte (takie odnoszę wrażenie po spojrzeniu na fotografię)
Co ciekawe jej włosy są cieniowane, kolor jest stopniowany: jasny fiolet, fiolet,
jasny fiolet. (Widać na 1. zdj.)
Włosy są oryginalne... dosyć oryginalne...
Sukienka Spectry jest przeurocza, nawet ten lateksowy płaszczyk 
do mnie ostatnio przemówił.
Pasek wspaniale podkreśla talię duszki.
Nasza upiorka ubrana jest chyba najbardziej imprezowo i ekstrawagancko
 jakby chciała powiedzieć:
"Hej, tej nocy mam zamiar się bawić i tańczyć do upadłego!"
Na głowie Spectry widzimy mały kapelutek, który wcale nie jest taki zły!
Dodaje humoru Spectrze, której lalka znana jest ze swego umarłego
wyrazu mordki.
Buty... Co by tu o nich... Jak zwykle w łańcuchach, srebrne, po prostu
ładne. Co do dodatków- duszka ma cudowną torebkę z łańcuchami
(wszystkie lale tej serii mają na prawdę ślicznościowe torebeczki!!! ^^)
Jedynym minusem są fioletowe rękawiczki, przytłaczają tę lalkę. :(
Za duuużo fioletu. :'(
Lalka śliczna, upiornie mi się podoba, najlepsza z tej serii.

Co o niej sądzicie?


Kupicie którąś z lalek?
Macie już jakąś?
Co byście zmienili w tej serii?



23 komentarze:

  1. Ja po prostu muszę mieć Ro!!! Bo inaczej chyba sobie coś zrobię ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu zakochałam się w tej Rochellce ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba nie wiesz. -.-
      Zdjęcia są z Blogstera, masz chyba jakiś probleeem.

      Usuń
    2. Poza tym ja ich sobie nie PRZYWŁASZCZAM.
      Kurde, czy powiedziałam, że to moje lalki czy coś?!!!- NIE!
      A to, że podpisujemy zdj. to zwyczaj, bo czujemy się jak odkrywcy skarbu gdy znajdujemy nowinkę i skarb jest po części nasz.
      RESZTĘ PRETENSJI KIEROWAĆ DO LORRIKA>.
      -__-

      Usuń
  4. Ja kupie Lagoone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę mieć Rochelle GNO! Jest cudowna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się Rochelle ^^ I to właśnie ją sobie sprawię :) Co do Lagoony, wg. mnie jest najgorsza z całej serii. Wzorki na ubranku nijak się ze sobą nie komponują, a do tego te dziwne buty, które wyglądają jak wojskowe! Spectra jest ładna, tylko mnie też dobijają te fioletowe rękawiczki... WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi co prawda Lagoona mi się podoba ze wszyskich lalek pewnie przez jej śliczną fryzurkę ;p Spectra nie za bardzo szczególnie jej pomieszanie kolorków we włosach to mi się w niej nie podoba! W Rochelle odstraszają mnie te spinki ;p Ale chyba kupie Rochelle ;p
      Dramaja.

      Usuń
  7. mam pytanie do lorraine czy mogłabyś podać mi link do twojego bloga ? Bo wyswietlasz mi sie tylko w google+ a tam nie masz linka do bloga nie o monster :(

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest tak, że Rochi GNO jest ładna... Ona jest cudowna, megaśliczna, superowa!!! *u*
    Muszę ją mieć! Jest przewspaniała! Brak mi słów!

    Goona jest oki... Jakoś mnie nie zachwyciła. Ja bym jej rozpuściła włosy.

    Specia jest też super (nie tak jak Rochelle oczywiście!) i zastanawiam się, która jest lepsza... Spectra DDG czy GNO? Kocham fiolet. Jednak, co do rękawiczek masz rację. Nie pasują jakoś. Lepsza byłaby zwykła bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci rozkazuję wziąć GNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

      Usuń
  9. O.o nareszcie mam konto google i mogę pisać nie z anonima!



    ZIMH

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweet Simka ma rację, to było wcześniej na Mój Cerberek. Aleksa przynajmniej pisze, że zdjęcia są z tamtego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Violetta napisała, że zdjęcia wzięła stąd:
      http://blogsterhigh.blogspot.com/

      Usuń
    2. A co? Mój Cerberek jest autorką tych zdjęć? Nie, więc nie marudźcie, że to "skopiowane" zdjęcia. Skoro Cerberek nie raczyła podać źródła to sama je skopiowała. One nawet nie są z Blogsterhigh a pochodzą z Flickr'a RochelleGoyle - http://www.flickr.com/photos/87873414@N02/

      Usuń
    3. Dziękuję za wsparcie Ewleina i Anonimowy. :)

      Usuń
  11. Rochelle jest..... MEEEEGA!! Lagoona jak to się mówi "tyłka nie urywa" swoją pięknością,a Spectra przydałaby mi się,ale mam ją z serii Ghouls Alive,a 2 Spectruś nie kce :-D
    P.S.ja to pastelovva_123,ale mi _123 nie weszło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniusie:D
    P.S. jestem pastelovva_123 i mi nie weszło i mam jako gmail.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny, nic sb nie przywłaszczamy zdj. są z przeglądarki i koniec! A z resztą ku*wa nawet nwm co to i nigdy nie byłam na tym cerberku!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)