piątek, 24 maja 2013

Piosenka Tygodnia

Dobrze, bez zbędnych dopowiedzeń, przedstawiam wam kolejny utwór, który wygrał Piosenkę Tygodnia w kategorii Muzyka Filmowa. Na początek ogólne wyniki.


Gratulacje dla Adele i jej przebojowej piosenki Skyfall!

 

Oto ankieta, który dotyczy Coverów.



Jak zapewne zauważyliście, piosenek jest tylko cztery. Jest to dla mnie jednoznaczne z tym, że Piosenka Tygodnia po prostu się wam znudziła. Z resztą mi też. Co tydzień dodawanie tego samego jest naprawdę monotonne i przez staje się nudne. Tak więc, kończymy już z Piosenkami Tygodniami. W zamian możecie proponować pod tym postem akcje na bloga, które chcielibyście mieć. Jeśli nie chcecie żadnych nowych akcji, proszę, napiszcie o tym... Albo jednak nie. Napiszcie o WSZYSTKIM, co wam się w blogu podoba, co się nie podoba, co należy zmieniać, co zostawić, co odświeżyć, co dodać. W tym poście możecie napisać szczerze, co sądzicie o blogu. Powiedzcie również, który ''czas'' w dziejach bloga był według was najlepszy. Czy same początki, czy wtedy, kiedy pisałam ja i Anne, czy wtedy, kiedy pisałyśmy we trzy z Aleksą, czy wtedy, kiedy pisałam ja z Aleksą, czy wtedy, kiedy doszła Violetta.

25 komentarzy:

  1. najbardziej podobało mi się wtedy kiedy pisałaś tylko ty z aleksą (bez urazy dla violetty)ale według mnie wtedy było najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram anonimka. Gdy byłaś tylko ty z Aleksą było najlepiej (sorry Vii). W blogu podoba mi się najbardziej wasz ciekawy styl pisma (chodzi mi o to, że zdania są rozbudowane i wszystko fajnie brzmi) oraz doskonały ten obrazek z Al, Lorr i Vii (szacunek dla Lorr, naprawdę doskonale rysujesz). Nie podoba mi się to, że robicie tak mało konkursów w stylu ,,Day with Monster Figure'' czyli takie na wyobraźnię. Hmm...zmieniać w tym blogu chyba bym nic nie chciała. Sam potrafi być doskonały. Zostawcie te piosenki Tygodnia. Są fajne tylko, że pewnie dużo osób nie wiedziało o co chodzi z tymi coverami np. ja. Odświeżyć to nie wiem co, ponieważ na tym blogu jestem od niedawna. A dodać możecie więcej ankiet i więcej informacji o sobie np. co lubicie robić itp. To by było chyba na tyle. Jak znam życie to pewnie będę jeszcze coś dopisywać, bo nagle doznam olśnienia (zawsze tak jest).

      Usuń
    2. Ależ jeśli brakują, mogłaś powiedzieć :) Oczywiście,będę się starała wymyślić tego typu konkurs,lecz... trochę inny. Od razu po wynikach MGSOD i kolejce Vii będzie coś w tym stylu. Jeśli ktoś chce mi pomóc, lub ma jakiś pomysł - pisać (gmail, najlepiej) ;D

      Usuń
    3. Oj, All dłuższego skrótu to ty wymyślić nie mogłaś... :))

      Usuń
  2. Ale super moja piosenka wygrała! Dla mnie wszystko jest na miejscu nie trzeba zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację,Milordzie. Piosenka tygodnia zrobiła się nudna.W blogu podoba mi się to,że piszecie BARDZO CZĘSTO (średnio 2-3 posty na dzień,czasami nawet więcej:D) i,gdy was nie ma,tłumaczycie się z powodów :).A nie podoba mi się zaś,że wasz blog nie ma facebooka xD (Ma? Podajcie linka,pleeeease :3)A,i bym zapomniała,jeśli możecie,róbcie więcej konkursów,nie obrazicie się na mnie?. A czasem najlepszym był czas,gdy zaczęła pisać Vii :) Pozderki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nasz blog Fb nie ma. Nie ma też kto się zająć by było takie coś. Poza tym, jeśli lajkniemy stronę, automatycznie nas namierzycie na FB.
      Więcej konkursów? XD Hah, okey, spróbujemy. Na razie jest mój i Lorr aktualny. Potem będzie Vii. I być może mój. Dzięki za pomysł z FB, może spróbuję,ale to w wakacje, teraz nie ma czasu. Szkoła >.<

      Usuń
    2. No wiesz, ty co.. własnego bloga nie like'nąć?
      Wiem! Założymy specjalne konta! XDDD

      Usuń
    3. A w chole^^ i tak lajknę XD Mam już gdzieś czy mnie namierzą XDDD ._. To lepsza wizja niż latanie na 3 konta ;-;

      Usuń
  4. Według mnie najlepszy był czas kiedy pisałaś tylko z Aleksą (sorka Vii). Wtedy blog mi się jakoś bardziej podobał ;/
    Jeśli chodzi o piosenkę tygodnia to mi ona nie przeszkadza. Może teraz tak mało było propozycji bo nie wszyscy wiedza czym są covery lub jak ja nie znają żadnych oficjalnych... + ja słucham tylko jednego czy dwóch rodzajów muzyki i ciężko mi coś proponować.
    Jeśli chodzi o konkursy to są fajowe ;D
    A co by można było poprawić w blogu? Mi się podobał ten poradnik z kanapą oraz jak naprawić lalce rękę, moim zdaniem, mogło by być więcej takich jak coś zrobić dla lalek ;)
    A na sam koniec chcę napisać, że kocham nowy wygląd bloga! Tło, kolory, podpisy i nagłówek*.* ta duszka co była na poprzednim mnie przerażała... o.O
    Aaa, i trochę mnie wkurza ta blokada kopiowania (wiem, że była potrzebna!), jak ktoś w komentarzach daje linki to one są zazwyczaj długie i nie można ich skopiować, a przepisywać się mało komu chce ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażała, tak? *rozmyśla nad dodaniem starego wyglądu i poprawieniem go tak, aby przerażał jeszcze bardziej*

      Usuń
    2. Hi, hi. Ale i tak ten wygląd jest lepszy.

      Usuń
    3. Mi tło też się upiornie podoba, ale jak to ja mam zawsze jakieś "ale".Według mnie mogłabyś popracować nad dłońmi.Są troche nienaturalne.Zwłaszcz twoje prawa(od strony oglądacz) dłoń.
      Pozdrawiam,
      WeronkaZ

      Usuń
    4. Razjel - Wiesz jak za takie DIY mnie opieprzali? XD A jednak, komuś się podobało. Okey! W wolnym czasie, zobaczy się, może będzie kolejne DIY. No... ale wszystkiego zrobić się nie da,choć może się uda :P Nie obiecuję,ale ok, spróbować zawsze warto ;) (albo zrobię to jak będzie mało nowinek, by wam się nie nudziło :P)

      Usuń
    5. Lorr - sama w sobie straszna nie była, ale jak głównie na telu wchodziłam na bloga to pierwsze co sie pojawiało to jej czerwone oczy gapiące się prosto na mnie xD Poza tym nowy wygląd jest lepiej zrobiony i nie tak wali po oczach ;p

      Aleksa - no chyba nie xD nie jestem fanką czytania komentarzy, a tym bardziej dodawania xD chyba najwięcej ich w całym swoim życiu napisałam podczas wojny z anonimami o.O I czy mnie wzrok nie myli i tym razem dobrze napisałaś mój nick!? \O.O/

      Usuń
  5. Według mnie najlepiej było kiedy pisałaś ty, Anne i Aleksa. Tło jest super. Chciałam bym pytanie tygodnia, że na przykład co tydzień w piątek dodajecie jakieś pytanie dotyczące bloga i/lub Monster High, a najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone . Również mogłoby być dodawane różne obrazki, znaczki i inne takie z różnymi np. postaciami z Monster High zrobionymi przez czytelniczki bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham R5 !!! Ponieważ jest tam Ross Lynch!!! AAA!!! I ♥ R5 :D Tyko szkoda że cover Bruno Mars :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mnie się wydaje, czy właśnie teraz roztrzygają się moje dalsze losy na
    tym blogu?

    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Violę,jednak najlepszy dla mnie czas to ten ,kiedy pisałaś ty i Aleksa.Mogłybyście dawać więcej konkursów o tematyce innej niż rysowanie np. pisarskie(coś w stylu konkursu Violi).Wygląd super,ale chciałabym zakładkę "O nas" z informacjami o Was i waszych oc.Zamiast piosenki tygodnia,mogłyby być książki tygodnia,np. jeden tydzień fantasty drugi horror itd.Oprócz tego chciałabymy o ocenianinych serii,lalek,takie "Sądze,że..."jakie robiła Aleksa kiedyś.Co do zmian na pipsenkę tygodnia to mam jeszcze jedenpomysł,miabowicie "L alka tygodnia" i "Seria tygodnia".Sorry za błędy ale piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie by było gdybyście pisały te opisy lalek tak jak kiedyś i wystawiały im oceny

    OdpowiedzUsuń
  10. No to tak:
    co do konkursów, mój (jutro go dam, lub dziś)pobudza wyobraźnię, jest w typie literackim, dla osób z pomysłami. (tylko tyle zdradzę)
    Za mało konkursów? No cóż, będzie trzeba robić po 2 jednocześnie. :-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej lubiałam jak pisałaś Lorr tylko z Aleksą. Bez urazy ale moim zdaniem wy sobie najlepiej tutaj radziłyście we dwie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)