czwartek, 2 maja 2013

Wydanie Specjalne

Miało się pojawić Wydanie Specjalne i się pojawiło. Jest to już drugi numer w tym roku, a trzeci ogólnie. Czy pojawiło się w nim coś nowego? Zobaczmy.

Dobrze, zacznijmy od okładki:


Wygląda dość... typowo. Widać, że zabrakło grafikom pomysłów. Na ich miejscu dałabym jakieś nowsze postacie np. Twylę, Gigi czy Catrine. ''Projekty'', czyli 80 naklejek z pierwszych serii: Dawn Of The Dance, School's Out, Basic itp. ''Konkurs'', czyli jedna z najciekawszych części gazety. Oczywiście wiadomo, że większość osób bierze udział w konkursach, jeśli w nagrodach są lalki (wiem z własnego doświadczenia).

Teraz dodatek:


 ''80 strasznie modnych naklejek''. Pokazano nam zdjęcie z jakimiś 25, ale do rzeczy. Tak jak wcześniej wspomniałam, są tu głównie serie z początków istnienia Monster High.

I strona ze środka gazety:


Czyżby brak pomysłów?
W jednym numerze Monster High było już Bio Jacksona, tutaj jednak mamy ''przybliżenie'' jego postaci, a raczej wyglądu. Dla mnie jest to trochę bezsensowne, skoro wszystkie wymienione rzeczy możemy sami zobaczyć i ocenić.

Ogólnie jednak stwierdzam, że Wydania Specjalne powstają tylko dlatego, żeby zarobić na fanach, którzy kupują wszystko z Monster High.

Zamierzacie kupić to wydanie specjalne? Czy kupowalibyście z większym zapałem gazety Monster High, gdyby ich treść została całkiem zmieniona na o wiele ciekawszą?

13 komentarzy:

  1. Zwykle nie kupuję wydań specjalnych, ale może teraz się skuszę ;3

    PS.Już jest nowy odcinek: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2-_O8EWDfUU

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wygrałam Blue SS z gazetki. :)
    Czy jeśli ty lub Aleksa miałyby ten numer, podałybyście ten konkurs? Bo mi osobiście nie chce się wydawać kolejnych 20 zł, jak przy pierwszym i ostatnim w moim życiu wydaniu specjalnym, które jest zwykłą chałą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wygranej, mnie się nigdy nic nie udało wygrać :(
      Jeśli będzie w kiosku to tak zamieszczę :)

      Usuń
    2. Wydanie specjalne kosztuje 6,99 już je mam więc wiem

      Usuń
    3. Te wydanie specjalne kosztuje 7 zł




      Natalia Banasik

      Usuń
  3. Ja już mam wydanie specjalne :) Jest już nowy odcinek po polsku!
    http://www.youtube.com/watch?v=2-_O8EWDfUU

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię,ale trochę się nie postarali :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pierwsze, do wygrania były lalki z serii PD: Lala, Cleo, Abbey i Spectra. A co do tego, to nie wiem czy się skuszę wydawać kolejną dychę. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A boi jest tylko Jeksona czy kogoś innego też jest ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie strasznie irytują te wydania specjalne, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dzisiaj widziałam xd Szału nie ma xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)