poniedziałek, 6 maja 2013

Lalki 13 Wishes już w zagranicznych sklepach!

Na blogu były pokazywane linki do zakupu lalek z tej serii na e-bay'u, ludzie z zagranicy mają już przyjemność dostania tych lalek w normalnym sklepie!:

 

Seria idzie wielkimi krokami do naszego kraju. Obstawiam,że pod koniec maja i nam dostaną się te lalki w normalnych sklepach.
Widać tam już ceny,jednak nie będę się bawić w obliczanie,bo pewnie u nas będą droższe od obliczonej, oby były jakieś promocje ;P
Już nie mogę się doczekać! Już chyba muszę zacząć oszczędzać na Howleen, wilkołaczka urzekła mnie każdym detalem i pragnę ją zdobyć ;)

Czekacie na te lalki? Na którą najbardziej? Kupicie jakąś? 


20 komentarzy:

  1. Muszę mieć Twylę i Leen!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Howleen-rozmarzyłam się..... :) Jakieś 2-3 miesiące po premierze kupię ją,bo spadną ceny. Lagoona-brzydkie włosy,nie wiedziałam,że producenci robią to tak "od niechcenia", a Twyla-cuduś mioduś:P jak nie Howleen to Twyla,albo obie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Howleen wygląda słodko i uroczo, a Lagoona ma zbyt żółte włosy i grzywka zlewa się z kolorem skóry.
    Skóra jest nawet, nawet.
    Już oszczędzam na Leen, Twylę i jak wyjdzie lalka Gigi to i na nią też zaoszczędzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupie Twyle ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie szykuję na żadną... Nawet Leen mi się aż tak nie podoba ;-/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciała hymm Howleen :) ale Gigi też może być zawsze w tej głupiej polsce zawsze jest wszystko drogie:/:( ale i tak kupię Howleen

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa gra na star sue :
    http://www.starsue.net/game/Skelita_Boney_Makeover.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowa gra http://www.starsue.net/game/Skelita_Boney_Makeover.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nowa gra http://www.starsue.net/game/Skelita_Boney_Makeover.html

    OdpowiedzUsuń
  10. A Lorrek ci już mówił, że Violetki nie będzie? *o*
    :'(


    *le ryczy jak na tajtanicu*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa gra z Howleen:
    http://www.starsue.net/game/Howleens_Mystic_Pizza.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już mówiłam: Muszę mieć Leenę O.O!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już mówiłam: Muszę mieć Leenę O.O!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam uzbierane na Leenę:p
    Jak pojawi się w sklepie od razu ją kupię:ppp
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę mieć albo Twylę albo Gigi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovciam Twylę! Muszę ją mieć!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  17. A kiedy będą Frankie, Draculaura, Clawdeen i Gigi?

    OdpowiedzUsuń
  18. Draculaura i Gigi nawiedzą moją kolekcje :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)