niedziela, 19 maja 2013

Upioryż Miasto Strachu już na Chomikuj.pl!

Dostałam info od Oliwia B, że ten wyczekiwany film pojawił się już na chomikuj.pl pod tym LINKIEM.
Ja jeszcze nie wiem, czy go obejrzę, bo trzeba wysłać sms-a i nie jestem pewna czy rodzice będą tym zachwyceni... Na ten film MH czekałam długo, więc pękam z ciekawości! :-^^


EDIT:
Właśnie wysyłam sms-a i pobieram, już nie mogę się
 doczekać oglądania!
*
Już pobrane, wszystko działa jest ok,
tylko musiałam czekać jakieś 40 minut zanim się zainstalowało... :(
Zabieram się za oglądanie!


Obejrzeliście film?
A może macie zamiar go obejrzeć właśnie teraz?


40 komentarzy:

  1. Supcioo!! Jak pojadę do cioci to ściągnę go sobie ^.^ Arr kamracie ... pobawię się w piratkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Vii,aleś mnie ubiegła! Dosłownie już pisałam posta,a tu powiadomienie o nowym, patrzę, a tu to samo O.o Po co ja się rozpisywałam XD Ja nie ryzykuję. A wy? :P (Jeśli ktoś pobierze i będzie wszystko ok, proszę mówić, zedytujemy :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już pobieram, oj kochana ja patrzę w kopie robocze i "kurde, nie publikuj bo obciach i wpadka będzie!" No dosłownie minuty nas podzieliły! xD Aleś się napracowała, widziałam. xDD

      Usuń
  3. Ja bez pobierania oglądam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby jak -.-

      Usuń
    2. Viii, wiesz... szpan na 10 min ;D Bo jest taki ekranik gdzie można obejrzeć aż 10 min! XD

      Usuń
    3. No, widziałam xDD

      Usuń
  4. Moja mama ma chomika xDDD. Może ściągne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zalozysz na chomikuj konto to bedziesz miala za darmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Na podstawowym chomiku na Chomikuj masz tylko 50mb transferu, film ma ponad 600 mb, więc trzeba płacić :(

      Usuń
  7. wrzucisz film na stronę, proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na moim kanale na YT będzie :-D
      Może jak się prześle, pozostało 260 minut...

      Usuń
    2. Nie nie będzie.

      Usuń
    3. A to szkoda :C Ja nie mogę pobierać filmów z neta :P (Poza tym, zapomniałam hasła do telefonu xD )

      Usuń
  8. nie opłaca się wysyłać jakiegoś smsa, ja kupię w empiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opłaca się, bo sms kosztuje 2,45 zł (1 GB), a DVD 37,49 zł w promocji (normalnie 39,99 zł)

      Usuń
    2. Opłaca. -.-
      Film zostaje w pamięci komputera, nie jest jednorazowy, więc można sb przerzucić na płytę i na to samo wychodzi.

      Usuń
  9. Mam osobistego chomiczka i mam już od wczoraj ^.^ Super,ale nie rozumiem fragmentu z tą torbą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Inga-Film kosztuje ok.40 zł,a jeśli chcesz wysyłać SMS na chomika to 2,45 :) Ja uważam drugą opcję za bardziej korzystną,bo wysyłając SMS-a oszczędzasz 37,55,czyli promocyjną cenę płytki (prrrawie) :) Kto obejrzał? Najlepszy jest fragment z kuzynem Abbey :D

      Usuń
    2. Aaaaa,i jeszcze-jak masz chomika,pobierasz za darmo :)

      Usuń
  11. Film zainstalować!!! gratuluje IQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się, nawet pomylić się nie można, bo się od razu najmądrzejszy człowiek świata czepia. -.-

      Usuń
    2. Taaa.... W dodatku taki mądry, że z anonima pisze -.-
      Poza tym IQ nie ma tu nic do rzeczy, nasz prezydent napisał "bólu" przez "u" bo się pomylił a mimo to jest nadal prezydentem naszej RP, więc dziecko zastanów się nim coś napiszesz -.-*

      Usuń
    3. właśnie! Jak ci się nudzi i nie masz się kogo czepiać to popatrz na siebie!

      Usuń
  12. Ej a naprawdę kosztuję 2,45 sms? Bo jak więcej pobiera ?? Ale i tak chyba wyślę Esa :3
    Dramaja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła ściągnąć ten film!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie skończyłam ściągać i nic nie musiałam wysyłać! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sobie od kumpeli zgrałam na pendraka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Można kupić za niewielką cenę w smyku (kupiłam za 20 zł ) i do tego jeśli kupisz płytę to jak kupisz lalke MH to dostaniesz zniżkę do 20 % :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie pobieram bo na zalukaj.pl jest już po polsku !!!!!!!!! KOCHAM MONSTER HIGH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś wstawić na bloga ? ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)