czwartek, 16 maja 2013

Wydowna Spider

W końcu doczekaliśmy się lalki Wydowny Spider. Jest najpewniej z serii Power Ghouls. Upiorka występuje tutaj jako Webarella (w przełożeniu na polski: web: sieć). Muszę przyznać, jej buty są dość pomysłowe, jednak dolna część sukienki jest po prostu pusta i nudna. Na miejscu projektanta strojów jeszcze trochę bym pokombinowała, ponieważ nie dorównuje ona, według mnie, innym dziewczynom, występującym w tej serii.


Tutaj już widzimy powyższą lalkę oraz dodatkowe akcesoria do niej. Czyżby Fashion Pack? Wszystko by się zgadzało, ale w takim razie z jakiego powodu znajduje się tutaj zwierzątko Wydowny? Tutaj już będziemy musieli poczekać na opublikowanie, jaka to jest dokładnie seria. A może Mattel zaplanował dodać lalkę wraz ze strojami? Cóż, znając tą firmę, możemy spodziewać się wszystkiego.


Jak wam się podobają obydwa stroje Wydowny? Który z nich jest lepszy?


4 komentarze:

  1. Mnie bardziej podoba się strój dołączony do lalki, a nie ten, w który jest ubrana. Ale ogólnie jej lalka w ogóle mi się nie podoba, przeraża mnie D; WM

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się a kiedy dodasz zapowedz ubieranki Howleen pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  3. doszła ubieranka howleen :) kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona w komiksie Spectry występowała możesz to dodać ;p
    Dramaja.\

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)