czwartek, 2 maja 2013

Piosenka Tygodnia

Tym razem nie było żadnych problemów z ankietami, więc pora ogłosić następną i zaległą Piosenkę Tygodnia!
Zacznijmy od Dubstepu. Osobiście bardzo się cieszę z wygranej tego utworu, ponieważ jest on arcydobry, jakby to Król Julian powiedział. Gratulacje dla MultiGamePlayGuy z utworem ''Dubstepowe Koszenie Trawy''!


I piosenka (najlepsze momenty zaczynają się od 0:50):


I teraz pora na Pop. Tutaj wygrywa już zespół niezbyt przeze mnie lubiany, ale i tak ilość ogólnych głosów była bardzo duża. Gratulacje dla One Direction z piosenka ''One Way or Another''!

(Wybaczcie, że w takich małych rozmiarach, ale w większych nie chciał się dodać obrazek)


Ankieta dotycząca Heavy Metalu.

Gatunek muzyczny na następny tydzień:


Przykładowi artyści:
Cascada, R. I. O., Lucenzo, Jennifer Lopez, Tacabro, Robert M, Tiesto, Arash, Inna, Wet Fingers, Taio Cruz, Da Buzz.

Piosenki zgłaszacie do piątku. Oczywiście, możecie proponować jakie waszym zdaniem gatunki muzyczne powinnam wziąć pod uwagę.


35 komentarzy:

  1. Jennifer Lopez- On the floor :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
    Moja ulubiona piosenka z 2011 roku:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, kooocham Danza Kuduro *O* <3

      Usuń
    2. Moja także :D Właściwie to mojej klasy i mnie xd

      Usuń
    3. zobaczcie ile daliście postów w kwietniu. Pobiliście własny rekord- pełna 100.
      RoksiR14

      Usuń
    4. A rzeczywiście :3 Niezamierzona, okrągła 100 :d

      Usuń
  3. Czemu nie korzystacie z moich nowinek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tacabro-Tacata,Inna-10 minutes i Don Omar-Danza Kuduro :3
    FlutterShine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO... Tacata! Jeszcze lepiej *O*

      Usuń
    2. Moja kuzyn się cieszy jak mu się to puszcz a ma 2 lata :)

      Usuń
    3. ♥ xD
      FlutterShine

      Usuń
  5. nie wiem ale chyba jest nowy odcinek http://pl.monsterhigh.com/videos/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mogę zaśpiewać Dubstepowe Koszenie Trawy? Ja to tak ładnie śpiewam :D No siostrzyczko pozwól :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O BYŁA SOBIE HEJ BABUSZKA, CHCIAŁA ZROBIĆ NA KOGUSZKAAA, LECZ NIE MIAŁA, NIE MIAŁA WOODECZKI! OJOJOJOJ! GRUBSON ŚPIEWA TO CO KOCHA! O MOJA ROŚLINKA JUŻ DZISIAJ WYROSŁA, CO MI POWIESZ BABULEŃKO Z PRZEMOCZA? ZAWSZE CHCIAŁEM BY MÓJ MOCZ BYŁ WIELKI ALE NIE MIAŁEM DO TEGO UDRĘKI! DZIŚ MOGĘ ŚCIĄĆ SOBIE ROŚLINKĘ, ALE WIEM, ŻE BĘDZIE DZIŚ SŁABO! O ROŚLINKO, ROŚLINKO, ROŚLINKO, PROSZĘ POSIL SIĘ MĄ DZISIAJ ŚWINKĄ! O ROŚLINKO, ROŚLINKO, ROŚLINKO, ZRÓB KUPĘ JAK ASTEROIDA D14A456 2013! *LE MULTI*
      I KTO TU JEST NAJWIĘKSZĄ FANKĄ MULTIEGO? CO??? XD

      Usuń
    2. Aaaaaa teraz wiem okogo ci w tedy chodziło xd Jak pisałam z tb i All na chacie .

      Usuń
    3. Jak można ominąć fragment z wątróbką z d^py z Biedronki. I to jeszcze w promocji xD

      Usuń
    4. KAPUSTA, ZIEMNIOKI! TO DZISIAJ W PROMOCJI W BIEDRONCE TYLKO 6.98! POLECAMY, POLECAMY WĄTRÓBKĘ Z D^^PY, TYLKO 6.89! WĄTRÓBKA Z DUPY JEST JAK NAJBARDZIEJ PRZEZNACZONA DO UŻYTKU LUDZKIEGO! WĄTRÓBKA Z D^^PY-ŁAT DE FAK.
      HA! I CO?! :D

      Usuń
  7. Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest nowy odcinek MH: http://www.youtube.com/watch?v=2-_O8EWDfUU

    OdpowiedzUsuń
  9. Na polskiej stronie mh jest nowy odcinek ,,Miłosna gorączka"
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę jest tu ktoś kto słucha ogólnie heavy metalu lub rocka?! Bo mam dziwne wrażenie,że jastem tu jednyą fanką linkin park!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słucham, ponieważ te gwizadki popu zaczynają mnie szczerze nudzić. Chociaż czasami sobie posłucham. A co do Linkin Park to ogólnie lubię ich muzykę, jednak jako taką fanką nie jestem. Wolę Evanescence <3 Ah i oczywiście wygrał cover One Gayrecition hue hue.

      Usuń
    2. No to widać, że mało komentarzy czytasz, bo dużo osób tutaj lubi LP (łącznie ze mną).

      Usuń
    3. Ja kocham rock i metal! Nic poza tym! ;)
      Ten pop i rap to mnie już denerwuje... W rapie ni muzyki, ni mądrych słów... Same przekleństwa. Pop to zwykła muzyka bez przesłania. (Nie chcę jednak obrażać innych gust muzycznych, bo kilku wykonawców jest całkiem, całkiem, ale po prostu nie w moim stylu).

      Jeśli chodzi o głosowanie, to zagłosowałam na Metallicę - The Unforgiven II. *_*

      Nie będę podawać jakiejś piosenki Dance, bo nawet nie znam jej wykonawców. xD

      Usuń
    4. Ja też bardzo lubie LP !

      Usuń
  11. Piosenka to - Jennifer Lopez Papi ,

    Gatunek - regge, muzyka filmowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię Linkin Park
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  13. R.I.O ft. Nicco - Party Shaker <3
    Proponuję kategorię ogólną, czyli, że każdy może zgłosić piosenkę z dowolnej kategorii.
    ~ Margaret Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. Weźmy Tiësto-Welcome to Ibiza (czy jakoś tak XD)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie 1D i piosenkę one way or another też

    OdpowiedzUsuń
  16. muzyke filmową!!!!!!!
    czyli piosenki z filmów

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)