piątek, 10 maja 2013

Nowa Gra!- zapowiedź

Obecnie czekamy na ubierankę Deuce'a i cafe. xd Teraz będziemy czekać na jeszcze następną!
Mianowicie...Operetta Tattoo Shop Game!
Czyli będziemy tatuować nasze straszyciółki w salonie tatuażu... Operetty! Nie wiem dlaczego akurat Operetty, chociaż może to ze względu na to, że ona posiada także tatuaż. (na ramieniu)
Ja szczerze już nie mogę się doczekać tej gry, bo kiedy byłam mniejsza uwielbiałam tego typu. (z robieniem
tatuażów) Mam nadzieję, że nie zawiodę się tak jak na pizzy Howleen...
Gra pojawi się już w ostatnim tygodniu maja.

zapowiedź:


Czekacie na tę grę?
Jaką upiorkę byście dali zamiast Operetty?
Jak podoba wam się zapowiedź?

PS.
Niedługo wyjeżdżam, już w niedzielę,
dziś pakuję swoje szmatki  i...
Auf Wiedersehen! 
:-**





13 komentarzy:

  1. NO ja bardzo czekam na tą grę :) a tą Operette wzieli z kolorownki a takto to super gra :D ale chyba będzie można wybrać wszystkich z monster high ale chyba tylko spectre v.abbey i cleo d. n.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi Operetta tu nawet pasuje,choć też pasowałaby mi tu Venus nie wiem dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo Venus to taka kolorowa punkówa, by była super!

      Usuń
  3. Fajna będzie :)
    No i Vii, miłej wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty się nazwyasz ? Bo ja teraz też w niedzielę wyjeżdżam ! A gdzie wyjeżdżasz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pierwszeo obrazka można się dowiedzieć, że Abbey pochodzi z Tybetu!
    He, he już niedługo wyniki FBR
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie znowu FBR? -.-

      Usuń
    2. Ja też nie czaję. Rozumiałabym, gdyby było FBC, ale FBR nie rozumiem. A co do gry nie mogę się doczekać. I też pasowała by mi tu Venus.

      Laura Bombinable

      Usuń
  6. Przyda sie kolejny opierdziel dla grafika abby wyglada jak chinka cleo jak niedorozwoj a opcia maske nie na tym oku !!

    OdpowiedzUsuń
  7. O i nie ma opcia czarnych pasemek a teraz cos co ma chiciaz nie ma pasek od torebki choc nie ma.torebki !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)