środa, 1 maja 2013

Kolejne zdjęcia Howleen i Lagoony 13 Wishes!

Pokazywałam wam niedawno zdjęcia pudełek z tymi lalkami. 
Pojawiło się ich więcej dokładniejszych na e-bay'u!
Lagoona:
 
  
http://i.ebayimg.com/t/NEW-Monster-High-13-Wishes-Lagoona-Blue-NIB-IN-Hand-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/KjkAAMXQAF5RgCo7/$T2eC16J,!wsE9suw)0QBBRgCo7,2M!~~60_57.JPG
Howleen:
 http://i.ebayimg.com/t/NEW-Monster-High-13-Wishes-Howleen-Wolf-NIB-IN-Hand-/00/s/MTQ5MVgxMDk2/z/uVUAAMXQvTlRgCj6/$T2eC16N,!yUE9s6NDMWdBRgCj6Uh1w~~60_57.JPGhttp://i.ebayimg.com/t/NEW-Monster-High-13-Wishes-Howleen-Wolf-NIB-IN-Hand-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/02kAAMXQ-KRRgCj0/$T2eC16d,!)!E9s2fDIz4BRgCjz5p(Q~~60_57.JPG 

Teraz można przyjrzeć się wielu szczegółom. Te zdjęcia jeszcze bardziej nakręciły mnie na Howleen, jest dopracowana i śliczna, przekonuję się nawet do Lagoony,tylko jej włosy cały czas mnie odrzucają.
Nie mogę się doczekać aż pojawią się w sklepach!

Która lalka wam się najbardziej podoba? Macie zamiar kupić jakąś?


10 komentarzy:

  1. I chyba juszcze do tego był film!!

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem laguna wygląda jak by miała grzywke odgarniętą po bokah

    OdpowiedzUsuń
  3. Goona nie jest taka zła... Ale i tak wolą kupić Leen :) Jest Sweet i piękna ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  4. lagoona podobnie jak Twyla jest moim zdaniem ładniejsza graficznie bo (lagoona) ma jako lalka nie za bardzo ładny warkocz a graficznie ma warkocz podobny do rybiego ogona.Tak po za tym to lagoona mi się podoba.Nawet jeśli ma bardzo posklejane włosy to i tak mi to nie robi różnicy bo i tak przy mojej siostrze lalka już po 2 dniach nie będzie miała żelu na włosach:)

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Howie + ślicnotka ! Ale Blue moim zdaniem jest boska włoski się rozplącz, inna fryzura i da dam !!!


    Howie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się Howleen.Mam zamiar ją kupić.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ładniejsza jest Lagoona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Okazuje się, że Blue nie jest taka zła... (tzn. brzydka XD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Howleen jest prze śliczna:) kupię ją jak będzie bo nie mam żadnej howleen z mh :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)