środa, 8 maja 2013

Bio Ross'a Palonego

Od razu pragnę zaznaczyć, że tą biografię przetłumaczyłam za pomocą tłumacza z korektami, tak więc ta wersja może być znacznie inna niż oryginalna, która zapewne zostanie przetłumaczona. Dodatkowo, niektóre pojęcia zostaną przeze mnie pozamieniane, aby wszystko składało się na jakąś logiczną całość.


Ross Palony
Syn Żywiołu Ognia
Wiek: 15 lat
Zabójczy styl: Znam wszystkie dziewczyny w Straszyceum, które aż płoną na mój widok. Oczywiście, muszę mieć wtedy moją bluzę z długimi rękawami, nawet wtedy, gdy jest gorąco.
Dziwaczna wada: Mam mały problem z kontrolowaniem impulsów i czasem zdarza mi się przypadkiem stanąć w płomieniach w najgorszym możliwym momencie. Mój ojciec mówi, że mój czas koncentracji jest za krótki.
Zwierzę: Oszczędzałem na domowego smoka. Miałem już prawie tyle, aby go kupić, ale niestety musiałem wydać je na lodową maszynę krzyku... nawet nie pytaj.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam grać w gry wideo, ponieważ zawsze jestem w nich bohaterem, a jeśli się pomylę, to po prostu wciskam ''Reset''.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy ja mówię ''Mam to!'', a potem słyszę, jak inny potwór woła ''Ross, nie!''. To tak, jakby nie mieli wiary w Ross'a Palonego.
Ulubiony przedmiot: Wychowanie fizyczne - mogę pokazać moje szalone umiejętności sportowe przed upiorami.
Najmniej lubiany przedmiot: Wszystko co nie ma bitu.
Ulubiony kolor: Czerwony i żółty
Ulubione jedzenie: Zabójcze Chili - są dla mnie jak cukierki.
Najlepsi przyjaciele: Deuce Gorgon i Clawd Wolf

Czekacie na wersję oryginalną? 
Czy chociaż część informacji zaspokoiła waszą ciekawość na temat Ross'a?


9 komentarzy:

  1. Chyba zamiast fizyki w ulubionym przedmiocie powinien być w-f, wtedy by miało większy sens z reszta zdania. Tylko u nich się to nazywa wychowanie czy edukacja fizyczna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale tak pisało w tłumaczeniu... chyba, że chodziło o wychowanie FIZYCZNE, wtedy to by miało sens... już poprawiam.

      Usuń
  2. Jest już Bio Głoweni, alle tylko na stronie oficjalnej

    OdpowiedzUsuń
  3. lalka Catty Noir http://www.flickr.com/photos/56628344@N07/8720028981/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest gra z Twylą!
    http://www.starsue.net/game/Monster_High_Twyla.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jest już ubieranka Twyli :)
    http://www.starsue.net/game/Monster_High_Twyla.html

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest na M wiki przetłumaczone bio Głowenii Krewnickiej
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Pani_Dyrektor_G%C5%82owenia_Krewnicka
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  7. A o z piosenką tygodnia? Przegapiłam coś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)