środa, 8 maja 2013

Lalka Catty!


Pojawiło się zdjęcie lalki Catty Noir!:
 

Oczywiście sprawdzałam czy jest ona prawdziwa i oficjalna. TAK! Jest zgodna z jej zamazanym artem,więc raczej już jest to pewne,że tak będzie wyglądać ;)
Mnie jakoś ona nie przekonała, jej buty,ubranie i makijaż mnie zniechęcają. Fryzurkę muszę przyznać - ma świetną, to że jest kotołakiem też daje +,ale niestety tylko tyle :( Nie planuję jednak jej zakupu,jestem trochę nią rozczarowana, bo myślałam,że będzie miała inne,lepsze buty oraz będzie trochę jaśniejsza...

Co sądzicie o tej lalce? Kupicie? 

 


26 komentarzy:

  1. fajna jest catty tylko ta kiecka oblśna
    Domka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubieranka Twyli już jest!
    Monsterkowy Anonim

    OdpowiedzUsuń
  3. UBIERANKA TWYLI NA STARSUE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co od lalki-Nie przekonała mnie. Buty wyglądają jak z woli aluminiowej ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. :( Niestety nie spodziewałam się jej takiej... Nie jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomina Nicki Minaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma dziwną twarz,buty wyglądają jak z aluminium,sukienka za długa.....wygląda lepiej niż sobie wyobrazalam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie najlepsza, ale może na żywo będzie lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupię jak trafię na promocję 13.09 :p Ciuchy zawsze można zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi przypomina Nicki Minaj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. co prawda buty okropne, lecz reszta bombowa! Planuję jej zakup, ale szczerze sądzę, że ona nie będzie za 13 tylko za 113 zł. Xd w każdym razie na pewno nie dadzą najnowszej lali za 13 zl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też rozczarowała, ta zrobiona przez fana wg. mnie była o wiele ładniejsza. ;/ WM

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli będzie promocja za 13,09 (w dzień jej wydania) to biorę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Superr!
    Bosska dollcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kupię bo jest brzydka i nie ładna ale bez obrazy jak komuś sie podoba:) /Kornelisa/

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda jak nicki minaj :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna i nie wiem czemu wszystkim wam się nie podoba! nawet jak będzie za DOLARY to BIORĘ BYLE SZYBKO!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie każdemu musi się ona podobać...;/WM

      Usuń
  18. JAKA PIĘKNA! MUSZĘ JĄ SOBIE KUPIĆ KIEDY BĘDZIE JUŻ W SKLEPACH!!

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG jest przepiękna na pewno ja kupie

    OdpowiedzUsuń
  20. MNie się buty podobają. W sumie sama myslalam nad zrobieniem jakiejs upiorki z czarna skora, jednak u catty to nie gra. Fryza jest sliczna, fakt, same ubranie tez nie najgorsze, mogliby je troche skrocic (bez tego "pawia", jak ja to nazywam), sama spódniczka. Mowie, najbardziej mi tu przeszkadza kolor skory. Buty sa wg mnie megaczaderskie. wracajac do skory, na lalce prezentuje się normalnie, jednak na twarzy psuje calosc, razem z ustami, ktore maja w sobie cos takiego dziwnego. sukienka bez "pawia" byłaby fajowa. W sumie mnie chodzi o twarz, bo jak sobie zamać tą twaz, zostawic wlosy i cala reszte, lalka wyglada fajowo. twarza wszystko sknocili

    OdpowiedzUsuń
  21. MNie się buty podobają. W sumie sama myslalam nad zrobieniem jakiejs upiorki z czarna skora, jednak u catty to nie gra. Fryza jest sliczna, fakt, same ubranie tez nie najgorsze, mogliby je troche skrocic (bez tego "pawia", jak ja to nazywam), sama spódniczka. Mowie, najbardziej mi tu przeszkadza kolor skory. Buty sa wg mnie megaczaderskie. wracajac do skory, na lalce prezentuje się normalnie, jednak na twarzy psuje calosc, razem z ustami, ktore maja w sobie cos takiego dziwnego. sukienka bez "pawia" byłaby fajowa. W sumie mnie chodzi o twarz, bo jak sobie zamać tą twaz, zostawic wlosy i cala reszte, lalka wyglada fajowo. twarza wszystko sknocili

    OdpowiedzUsuń
  22. Za różowa dużo za rózowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)