wtorek, 7 maja 2013

Obóz Monster High

Monster High jest popularne, zwłaszcza wśród osób młodszych. A wiadomo, że jak coś jest popularne, to trzeba na tym zarabiać. Wymyślono już lalki, teczki, plecaki, ubrania, firanki, pościel, pluszaki i o wiele, wiele więcej rzeczy. Teraz pora na prawdziwe ''Bum!''. Otóż przed państwem oto, obóz Monster High (Za info dziękuję Klaudii Dash)!
Zacznijmy od informacji podstawowych informacji:

Wiek: 8-12 lat
Ośrodek: Kulka
Atrakcje: warsztaty taneczne, orienteering, maseczki kosmetyczne, stylowy upiór- stylizacja, lepienie z gliny, mega chińczyk
 
Co do wieku, jest to dość niesprawiedliwe, gdyż Monster High interesuje się szersza grupa wiekowa, bodajże od 4 do 16 lat (moje przypuszczenia). Ale wiadomo, rodzice nie puszczą tak małego dziecka na kilkudniowy obóz, a nastolatka pewnie czułaby się dość nieswojo, otaczana przez osoby często dużo od siebie młodszych.
 Najgorszy moment dla rodziców: opłata za obóz. Wynosi 1227 złotych. Osobiście nie wiem, czy to dużo, czy mało, jak na obóz, ponieważ sama na nie nie jeżdżę.
 Dobrze, teraz pora na zachęcający nas opis, który ma nas przekonać do tego, abyśmy pojechali na obóz:

Kim są Straszyciółki nie trzeba nikomu chyba wyjaśniać, jaki mają styl i czym się zajmują na co dzień. Chcesz choć przez chwilę pouczyć się w Straszyceum, tak jak one? My spełnimy to marzenie na naszych koloniach i obozach na Mazurach. Przygotowaliśmy dla Ciebie trening Potworniarek, Pidżama Party oraz naukę straszykówki. Podczas warsztatów z charakteryzacji będziesz mogła stać się jedną z bohaterek Monster High. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję wykonania egipskiego talizmanu szczęścia czy makijażu, który na pewno olśni wszystkich. Na koniec przygotowaliśmy wielką pożegnalna imprezę, na której swoje umiejętności będziesz mogła zaprezentować w szerszym gronie!

Oczywiście, zamieszczono również program obozu.

Szkoła w wakacje? Jak najbardziej! Witamy w Straszyceum – najbardziej upiornej ze szkół! Razem z naszymi straszliwie przyjaznymi bohaterkami przeżyjemy niesamowite przygody. Wspólnie nauczymy się robić upiorny makijaż, weźmiemy udział w treningu Potworniarek, przez cały obóz będziemy prowadzić gazetkę szkolną, a na koniec zaprezentujemy Swoje talenty podczas Konkursu na Mrocznej Plaży. To obóz dla wszystkich fanów Straszyciółek, i nie tylko.
  • nocny Orienteering z Clawdeen i Draculaurą – zasady orientacji w terenie, posługiwania się mapą i kompasem, oraz GPS zawody na orientację (INO),
  • trening straszykarski – nauka gry w koszykówkę,
  • trening Potworniarek – warsztaty taneczne – cheerlidering z Cleo de Nile (6 x 45 min),
  • nauka makijażu i stylizacji wizerunku,
  • dobieranie fryzur,
  • maseczki kosmetyczne – domowe sposoby dbania o urodę (2 x 90 min),
  • wykonanie egipskich talizmanów szczęścia z Cleo de Nile,
  • stylowy upiór – warsztaty z charakteryzacji zakończone pokazem mody (2 x 90 min),
  • stwórz własnego potwora – warsztaty lepienia z gliny,
  • konkurs z nagrodami z wiedzy o Monster High,
  • potworne Pidżama Party!,
  • gry i zabawy z Frankie Stein,
  • tor przeszkód Krwawej Marry,
  • prowadzenie gazetki „Strach Bum”,
  • doskonalenie technik pływakich z Lagooną (w zależności od warunków pogodowych),
  • NOWOŚĆ! MEGA CHIŃCZYK – popularna gra planszowa o niecodziennych rozmiarach, gdzie pionkiem do gry staje się sam uczestnik,
  • karaoke z zespołem „Zjemwas Brothers”,
  • jako podsumowanie Wielki Konkurs Talentów na Mrocznej Plaży – pojedynek o różdżkę Animuszu,
  • na zakończenie Wielka Potańcówka w Straszyceum,
  • wycieczka autokarowa Mikołajki – Giżycko. W Miko łajkach czeka na Ciebie Tropikana – wodny park rozrywki w hotelu „Gołębiewski”, zobaczysz obrotowy most w Giżycku, zwiedzisz zabytkową Twierdzę Boyen, zamek krzyżacki i Żeglarski Port Giżycko,
  • kąpiele i plażowanie, ognisko z pieczeniem kiełbasek, gry i zabawy, konkursy, dyskoteki.
 Nie będę umieszczała wszystkich informacji, gdyż jest ich naprawdę dużo, ale całość możecie przeczytać na tej stronie.

Terminy obozu:

29/06/2013 - 09/07/2013
10/07/2013 - 20/07/2013 (można zarezerwować)
21/07/2013 - 31/07/2013
01/08/2013 - 11/08/2013 (można zarezerwować)
12/08/2013 - 22/08/2013
23/08/2013 - 31/08/2013

I żeby post był ciekawszy, oto kilka obrazków promocyjnych:







Skorzystacie z okazji i pojedziecie na obóz? Co sądzicie o samym pomyśle?


30 komentarzy:

  1. Ja jade na kolonie z tego samego katalogu ale jade na aktywne wakacje mh jest to kolonia na 10 dni a jak na cene to tanio ja place 1340zl ale te kolonie to badziewie jak nic!! W wiekszosci wolnego czasu opiekunowie zabieraja dzieciaki do swietlicy zeby sobie malowaly twarze nie qiem czy wam by się to podobało a kolonia jest z biura szarpietravel i jest na mazurach ale chotel kulka to piprostu marzenie tyle ze na mh nie ma wuekszosci atrakcji ktore sa na terenie osrodka np. nie ma quadow paitballa przejscia przez pole minowe sumo kajaków parku linowego wiezy ze skrzynek aqua parku itp. ogolnie zenada ta kolonia a ja za takie gowno nie dalabym nawet 700 zl !!! Nie dziwue sie czemu to jest do 10 lat ale mh lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. O a zdj to tylko1 jest mh 2 to oboz zostan gwiazda 3 jest mi nie znane 4 tez a 5 to odlotowe agentki ale w innym hotelu mlynik na mazurach ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak... Saga książek o MH jest zdecydowanie tylko dla nastolatek, ale komercja robi swoje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja na pewno nie pojadę bo nie lubię obozów ale nawet ciekawe:P /Kornelisa/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Obóz zapowiada się obiecująco, pewnie bym pojechała, gdybym nie była za stara ^^ Poza tym... W sumie trochę przesadzają... Obóz? MH robi się jedną wielką komerchą, niestety.

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ty myślałaś, że oni MH dla przyjemności stworzyli? ^^

      Usuń
  6. Boże jak ja bym chciała na to pojechać. W prawdzie nie wiem czy dałabym sobie radę wśród tylu obcych ludzi, ale i tak za drogo by było dla moich rodziców no i za daleko. Czuję wielką rozpacz. Gdy zaczęłam czytać program to myślałam,że się pobeczę. Chociaż nawet trochę mi się odechciewa tam jechać ponieważ nie chcę zobaczyć jakiś grubych bab które przebierają się za wspaniałe Monsterki. Po prostu tego NIENAWIDZĘ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie ale ja na to nie pojadę, lecę do Turcji na 2 tygodnie

    Ps: To ja cerberek.monsterhigh (nie mogę się zalogować)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta cena odrzuca tak samo jak plan dnia! żenada :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadę :* Ale bym chciała :P





    Natalia Banasik (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tanio... Mój obóz kosztował 2300 na dwa tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Program całkiem niezły, ale nie mieszczę się w zakresie wiekowym. I tak nawet gdyby od początku MH w Polsce istniał taki obóz to bym się nie mieściła, stara jestem :P Szkoda mi na kolonie wydawać tyle kasy, ale chętnie pojechałabym na takie dla Otaku, a wiem, że coś takiego istnieje. Niestety, nie lubię jeździć sama, bez znajomych. Komercja, komercją, ale taki obóz fajna rzecz, coś jak taki konwent tylko na 10 dni, gdzie możesz spotkać innych ludzi podobnych do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie szarpie travel olrocz mh jest oboz mangi ;)

      Usuń
    2. A jest może jakiś obóz dlamnie? Coś wedle mych zainteresować. No nie wiem... Dla seryjnych morderców albo fanów fantastyki? ^^

      Usuń
    3. Jesg fantastyka wejdz na strone szarpie travel i wejdz na kolonie mazury i młynik 2013 tam znajdziesz liste kolonii na 10 dni i masz opis ;) tyle ze jest pod namiot ale kosztuje 877 zl trzeba zabrac ze siba spiwor i jechac mozna albo od 10.07-20.07 bo 01.08-11.08 i miescisz sie w zapisie wiekowym bo jest od 14-18 lat !!;))

      Usuń
  12. Za stara ._. A brałabym <3 :* :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tylko ja nie jestem za stara tylko za drogo.Szlak mogłam nie kupować Clawdeen SCOF.


      agis213

      Usuń
  13. Chętnie zobaczyłabym, jak jest na tym obozie, lecz jadę już na inny. Mam jednak wrażenie, że ktoś-tam się przebierze za jakąś dziewczynę z MH i będzie robił dzieciom makijaż...
    Ja akurat wolę obóz plastyczny na którym byłam też w tamtym roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja wiem? Nie jest takie złe, ale ja nadal uważam, że jest to głupotą... :/ WM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 12 lat(skończę w czerwcu) więc się jeszcze niby mieszczę ale jak dla mnie to za dziecinny program,poza tym jadę w tym roku na wycieczkę szkolną na Mazury więc...

    OdpowiedzUsuń
  16. Może bym pojechała ale 1227 zł??? Wolę pojechać na obóz jazdy konnej lub tańca...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm.. chyba pojadę.. xD Spodziewajcie się mnie >33 Mieszczę się mam 12/13 xD

    Ale dziwne, że na tych zdjęciach dziewczyny wyglądają na starsze niż na 12 lat.. hmmmm.. xdd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam 11 lat i za stara wcale nie jestem, ale za drogo. Poza tym jadę do Niemczech na 2 tygodnie (w tym tydzień spędzę na Tropical Island :))) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej na to NIE POJADĘ! Jest za drogie i nie przepadam za MH.... Ja jadę na kolonie do Koszalina. Kto by na to pojechał?!

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie lipa na resorach.wychowawcy i tak zawsze sa najbardziej zajeci soba a jak juz wlasciciel kase zgarnie to gowno go bedzie obchodzilo czy za drakule przebiora kucharke czy pana mietka co sprzata osrodek.dzieciaki przerazone rozlaka z rodzicami i tak srednio zwroca uwage na lipe ktora im sie wcisnelo a po powrocie szczesliwe i tak powiedza ze bylo fajnie bo nie beda chcialy urazic rodzicow ktorzy zbirali na ta kolonie caly rok lub wzieli kredyt w chwilowkach ...i to cala prawda

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)