piątek, 17 maja 2013

Ubieranka Deuce'a

Chciałabym podziękować wszystkim informatorom (nie pamiętam, kto był pierwszy). Miałam o tej nowince napisać rano, ale nie zdążyłam. Dobrze, więc pojawiła się ubieranka Deuce'a z serii Scaris City of Fright. Od razu mnie do niej zniechęciło, gdyż piosenką w tle jest utwór zespołu One Direction, którego, delikatnie mówiąc, nie lubię. Drugim minusem jest kilkukrotne klikanie w celu wyboru ubrania (jeśli zagracie w grę będziecie wiedzieć, o co chodzi). Link do ubieranki macie tutaj, a poniżej kilka screenów.



A tak StarSue ubrało Deuce'a Gorgona.


Jak ubraliście Deuce'a? Czy jest to udana ubieranka?


3 komentarze:

  1. nie jest udana ponieważ jest tak na szybko zrobiona a nie ma wieży eiffa jak w np cleo więc mi sie nie podoba pisała kornelisa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się.Czemu zawsze oni muszą tworzyć ubieranki dueca które odstają od reszty ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)