piątek, 24 maja 2013

Ubieranka Frankie 13 Wishes!

Tak jak w temacie.
Dostałam info od jednego czytelnika,że pojawiła się już ubieranka Frankie 13 Wishes.
Mi się kompletnie gra nie podoba. Ratuje ubierankę tylko muzyka w tle (dawno jej nie słyszałam :D).
Najbardziej ,,sprawę położyły'' kontury. Szare są do niczego!
Ładnych ubrań jest bardzo mało. Ciężko z nimi cokolwiek ładnego stworzyć :(
Oczywiście mam dla was screeny:
 
Tutaj obrazek,jak ja ubrałam Frankie:
Jak już wspomniałam na początku - ja nie mam dobrego zdania o ubierance,ale gdybyście chcieli jednak zagrać to tu link: Ubieranka Frankie 13 Wishes!

Co sądzicie o ubierance? Zagracie?


8 komentarzy:

  1. mi też sie nie zabardzo nie podoba pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchy i akcesoria są super, ale Frankie jest brzyyyyyyyyydka! Szkoda :( miałam nadzieję, że ta gra będzie fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą.P.S.Ładnie ją ubrałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.facebook.com/MonsterHigh/app_325200184195233?filter=2 znalazłam fajny kostium Frankie 13 wishes ale nie zabardzo mi sie podoba pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  5. albo tu jest lepszy :) http://www.partycity.com/product/girls+frankie+stein+costume+deluxe+monster+high.do?sortby=ourPicks&size=all&from=Search&navSet=monster+high pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.partycity.com/product/girls+frankie+stein+costume+deluxe+monster+high.do?sortby=ourPicks&size=all&from=Search&navSet=monster+high sorki ze tak duzo ale nie widać moich kom pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma na twarzy szwów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)