środa, 29 maja 2013

Wyniki konkursów

W końcu doczekaliśmy się wyników zaległych konkursów Monster High. Tak więc, żebyście się zbytnio nie niecierpliwili, dodaję je bez zbędnych dopowiedzeń.

Monster High 4/2013

Konkurs esemesowy

Lalki Monster high otrzymują:

   
Oliwia Goluch (Puławy)
Daria Zabawa (Krosno)
Lena Podsiadło (Mysłowice)
Daria Bamberska (Ksawerów)
Wiktoria Styrt (Łódź)
Sandra Mysiorska (Żyrardów)
Sandra Jakubowska (Olszyna Lubańska)
Wiktoria Ziemska (Sosnowiec)
Martyna Wójcik (Pacanów)
Beata Kieraga (Poniatowa)


Koszulka Monster High

Zestawy Starpak otrzymują:
Lena Nowak (Lubliniec)
Amelia Brudz (Lublin)
Magdalena Lis (Resko)
Lena Gaworska (Warszawa)
Magda Wiszniewska (Wrocław)


Monster High 5/2013

Lalki Monster high otrzymują:
Alicja Gwoździewicz (Wieluń)
Nina Dikti (Gdynia)
Wiktoria Sieracka (Strzelin)
Natalia Czekaj (Szczecin)
Ela Miksiewicz (Brzozów)
Julia Kaudasz (Białystok)

Zestawy kosmetyków Bi-es otrzymują:
Roksana Wojtalak (Niechanowo)
Klaudia Płaczek (Strawczyn)
Julia Kalinowska (Przemyśl) 

I z drugiego wydania specjalnego.

Modne upiorki

Lalki Monster high otrzymują:
Daria Sierżęga (Rzeszów)
Karolinka Gotter (Nowa Sól)
Wiktoria Głów (Szamotuły)
Wiktoria Madela (Wieluń)
Julia Nowicka (Jelenia Góra)
Kasia Grot (Lublin)

Zestaw DVD i pluszaki potworzaki otrzymują:
Ewelina Zielonka (Młodzieszyn)
Marta Kozłowska (Włocławek)
Klaudia Sierżęga (Rzeszów)

Kosmetyki od Bi-es otrzymują:
Natalia Stępień (Szczerców)
Weronika Baka (Warszawa)
Magdalena Ząbkiewicz (Dywity) 

Wygraliście? Braliście udział w jednym z powyższych konkursów?

16 komentarzy:

  1. Nic. Ani ja, ani nikt z mojego miasta :P Zazdroszczę lal ;) Tak za darmo dostać, fajna sprawa :X Ja jeszcze w żadnym konkursie MH nie wygrałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey lalki, też dostałyście od Konkursy MH Facebook maila, że rodzice muszą wypełnić jakiś tam dokument i dostaniecie darmowe lalki z Ghouls Alive?! Ja dostałam, kurde jaki przypał, wziełabym ale nie podoba mi się żadna oprócz Spectry, którą już mam (nie z GA) xd A mogli tak ze Scaris :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee :/ Przynajmniej ja. Mi też się nie podobają GA, Scaris rzeczywiście lepsze :PPP

      Usuń
    2. Takie pytanie - co ja mam kurna zrobić? XDDD

      Usuń
    3. Co dostałaś Alekso ? xD

      Usuń
    4. Pismo od jakiejś firmy Monster High za dobre blogowanie. Zozo dostała i ja też. Mówią tam,że jak odeślemy dokument zeskanowany,to dadzą nam lalki Ghouls Alive! Szkoda tylko,że mam już Spectrę,Clawdeen i Frankie. Może się wymienię z kuzynką XD Zobaczymy. Tylko kurde skanera nie mam!!! Napisałam im czy pocztą można, jeśli nie - trzeba będzie po ciotkach łazić ;-;

      Usuń
    5. Lorr, muszą wysłać, ja też mam. Ghouls alive? Jaki żaaaal, pomyliły mi się z upiorki rządzą. :-P Jak już to... Frankie, ale zawsze coś, nie?

      Usuń
    6. No,dokładne. Potem najwyżej podarować czy nawet jako ozdoba. Ja jak już to też bym chciała Franie :*

      Usuń
  3. Brałam udział w Modne Upiorki ( zrobiłam Robcię *)

    Pozdro Howie
    * Robcia - Robecca

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.google.pl/imgres?sa=X&rlz=1C1FDUM_enPL510PL510&biw=1280&bih=929&tbm=isch&tbnid=8oKxDX2nviWBDM:&imgrefurl=http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Plik:Monster_high_robecca_steam_dance_class_by_flooks-d5ld3a4.png&docid=v7s2yLWHj3GyhM&imgurl=http://images.wikia.com/monsterhigh/pl/images/e/ea/Monster_high_robecca_steam_dance_class_by_flooks-d5ld3a4.png&w=688&h=1162&ei=8kmmUYDKEOWQ0QX3g4GYCg&zoom=1&ved=1t:3588,r:2,s:0,i:168&iact=rc&dur=386&page=1&tbnh=176&tbnw=104&start=0&ndsp=25&tx=89&ty=108 ( link do nowej pozy Robecci nie wiem czy działa ) Howie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)