środa, 8 maja 2013

Przetłumaczone BIO nowych postaci z Wikii (Scarah+GiGi)

Gdy pojawiły się BIO od razu wiedziałam, że  na Wiki 100 % podano już tłumaczenie.
Alekso, dla ciebie rozpocznę od Gi, która sama mnie intryguje xd:

GiGi


WiekTata mówi, że mam 15 lat, ale zgubił mój akt urodzenia gdzieś pomiędzy czasami Dariusza Wielkiego a Juliusza Cezara, więc tak na prawdę nie jestem pewna.
Zabójczy StylNaturalne tkaniny, zwłaszcza z jedwabiu, w jasnych kolorach. Jestem również za luźnymi spodniami i kapciami. Zasadniczo chodzi mi o komfort. Oczywiście nie zawsze wyglądam na pulchną, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będę miała rozmowę z nowym szefem.
Dziwaczna wadaTo nie jest prawdziwy strach domyśleć się, że mam klaustrofobię. Tkwienie w lampie przez tysiąclecia robi swoje.
ZwierzęSkorpion o imieniu Sultan Sting. Nie daj się zwieść tej nazwie. Jest bardzo skromny.
Ulubione zajęcieKocham zwiedzanie. Jest to świetnym bonusem, gdy potwór chce wybrać się do jakiegoś miejsca, w którym jeszcze nie był.
Najbardziej irytująca rzeczŻyczenie o dodatkowe życzenia. Jakby 13 nie starczyło.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolnyAstronomia - kocham przestrzeń. Jest po prostu taka otwarta i niezakorkowana.
Najmniej lubiany przedmiot szkolnyNauka jazdy. Tak wielka klasa a tak malutki samochód, którym musisz jechać.
Ulubiony kolorUwielbiam brzoskwiniowy i złoty.
Ulubione jedzenieMój tata ma przepis na świeżo pieczone pity. Nawet po tak długim czasie nigdy mi się nie znudziły!
PrzyjacieleŻyczyłabym sobie mieć chociaż jednego.

Scarah:

Wiek15 lat
Zabójczy StylZ pewnością jestem typem potwora, który woli być widziany niż słyszany. Wciąż ciężko pracuję nad tym, żeby nie znikać w tle. Lubię swetry (szczególnie kardigany) i spódnicę w odcieniach zieleni.
Dziwaczna wadaInne potwory często interpretują mój styl mówienia o różnych rzeczach jako znak, że coś złego się stanie.
Zwierzę-
Ulubione zajęcieMam czysty głos i mogę brzmieć, jakbym zawodziła gdy chcę powiedzieć "oh". Bardzo lubię słuchać i opowiadać różne historie.
Najbardziej irytująca rzeczGdy inne potwory próbują naśladować mój akcent. Nie, nie chcę żadnego zaklęcia (?) - nieważne, czy jest szczęśliwe czy zmrażające.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolnyLiteratura - lubię kryć się w książkach.
Najmniej lubiany przedmiot szkolnyRetoryka - tylko powoduje chaos.
Ulubiony kolorZielony - niczym darń.
Ulubione jedzenieDorsz.
PrzyjacieleStrachu

I Jakby ktoś jeszcze nie czytał, Strachu:

WiekDla ułatwienia powiem, że 15
Zabójczy StylMyślę, że można go nazwać rozlazłym codziennym, choć cenię każdym styl, który jest ładnie szyty.
Dziwaczna wadaNoszę moje serce na wierzchu, aby każdy potwór zobaczył, że ​​mogę być zbyt wrażliwy na pewne rzeczy.
Zwierzę-
Ulubione zajęcieUwielbiam grać w piłkę nożną. To trudne zadanie jak dla mnie...
aby to zrobić.
Najbardziej irytująca rzeczKiedy potwory biorą swoje relacje za pewnik. To wystarczy, by złamać moje serce.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolnyStrachologia - chciałbym kiedyś doradzać potworom tak, jak potrafię.
Najmniej lubiany przedmiot szkolnyWulkanologia - nie lubię wszystkiego, co związane jest z ogniem.
Ulubiony kolorLubię patchworkowy styl.
Ulubione jedzenieNie wiem dlaczego, ale bardzo lubię żywność ze Scaribbów.
PrzyjacieleScarah Screams

Niestety dane Ross'a jeszcze nie są ujawnione. ^^
No a Twylę już nacie, więc na razie tylko tyle. :)

źródło: wikia.com

Co sądzicie o danych Gi i Scarah?
Lubicie te postacie?


4 komentarze:

  1. http://julis2001.pinger.pl/ kolejna osoba która od was zgapia widać wasze podpis.
    Zgapiła zdjęcia z serii lalek GNO z waszym podpisem!

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam nawiązać do 'tytułu' na pudełku Frankie; haunt the casbah
    otóż z internetu dowiedziałam się, że casbah znaczy kasba. Oto, co znalazłam:
    def.1.
    Kasba- ufortyfikowana część miasta północnoafrykańskiego
    def.2.
    Arabska cytadela(dominująca nad miastem twierdza)
    A więc tytuł to tyle, co ''w poszukiwaniu Twierdzy''
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Gigi rządzi! Na stronie (ang) mh można już zobaczyć bio Krewnickiej ;)


    agis213

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)