czwartek, 30 maja 2013

Spełnienie poprzedniego posta - Nowe odcinki EAH,a w nich nasza upiorka!

Tak jak pisałam wcześniej.  
Cupid została NAPRAWDĘ przeniesiona do Ever After High!
Pojawiły się nowe odcinki EAH i... jest w nich właśnie ona.
Zobaczcie!:

Tutaj screen z odcinka, z Cupid:
 

Jestem załamana. Odcinki są o wiele dłuższe od Monster High'owych, a nawet wydaje mi się,że czerwony kapturek jest chyba wilkołakiem (jak Clawdeen w Scary Tales). Nie chcę siać paniki,ale myślę,że chyba MH dobiega końca, ewentualnie będzie konkurować z EAH, choć, skoro wzięli sobie Cupid, to raczej stawiam na to pierwsze :( Jeśli spełnią się moje obawy, chyba będę w żałobie, nasze upiorki i ich koniec?! To by było straszne ;( Obejrzałam wszystkie odcinki i... na pewno pozostanę wierna MH, EAH mnie nie kręci, zbyt słodko, oj zbyt :C

Co o tym myślicie? Boicie się wymienienia MH na EAH?


85 komentarzy:

  1. Oby tak się nie stało!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu nie wyobrażam sobie tego :(. I tak pozostanę wierna upiorką i Rochelle ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie się załamie jeżeli usuną mh.Chyba będę strajkować.Upiorki zbuntujemy się wszystkie.
    Co wy na to?
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzę w to!!!!!


      agis213

      Usuń
    2. Ja już zrobiłam nawet sobie smutaśśśny obrazeczek na tło na FB :C https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/375588_169749496527934_586033070_n.jpg Jeśli się to wszystko spełni to chyba zasmutam się na wampiamen ;-;

      Usuń
    3. Ja też w to wchodze

      Usuń
    4. Jestem za.
      Kizia Mizia.

      Usuń
    5. Jestem za długo się do tego przekonywałam zdobyłam lalkę z limitowanej edycji i co mam ją wywalić do śmieci bo pojawiły się jakieś debilne księżnicki! Co to to nie!

      Usuń
    6. Napiszę teksty protestowe we wszystkich językach świata i zrobię konto na Twitterze jeśli to będzie konieczne.

      Usuń
    7. Możemy gadać, możemy protestować, ale chyba wszyscy w głębi siebie wiemy, że to nic nie da. Ile nas jest w Polsce? Koło pięciuset? Tysiąca? To niewiele. A nie zorganizujemy strajku na skalę, żeby ktokolwiek nas dostrzegł...

      Usuń
    8. Zgadzam się z anonimem że to trochę niemożliwe ale trzeba wierzyć że niemożliwe staje się możliwe.Jeżeli(mówię jeżeli) nadejdzie dzień że chcą usunąć mh zrobimy takie coś:zbierzemy się ze wszystkich województw i jedziemy do USA do firmy mattel i strajkujemy.Trzeba wierzyć że wszystko można osiągnąć.Cytat z mojej ulubionej książki:,,Jeżeli staniesz do walki to wygrasz albo przegrasz,jeżeli nie staniesz do walki to na pewno przegrasz"
      Chloe Darkness

      Usuń
  4. Nie :(



    Niezalogowana Natalia Banasik

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze: pomysł na liceum dla dzieci postaci z bajek dobry, że jest tam C.A. to może dla tego że niektóży uważają amorka za postać bajkową i raczej nie potworzą i... CO TO K**WA MA BYĆ ŻE ODCINKI WYGLĄDAJĄ JAK TE Z BRAZILLAZ??!!
    Po drugie: Zgłaszam przeciw Mattelowi. To Ever After High niech sobie spokojnie będzie, ale niech Monster High będzie do końca świata koniec kropka. A jeśli jednak MH się skończy (jak tak to foch forever) to niech zrobią coś porządnego, coś super, coś najpiękniejszego, jakiś piękny, sensowny i nie do wiedzy koniec, coś w stylu zakończenia Sailor Moon czy może Ed, Edd i Eddy, żeby to nie było taka wielka dziura w fabule, żeby nie tk coś by trwało, a tu nagle BUM i nawet nie wiadomo kogo wybierze Frankie-czy Holta czy Jacksona. Jeśli zrobią g**no to coś złego im zrobię
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie rozumiem. Miało być 13 wishes i jeszcze ten po tym chyba Frights,Camera,Action czy coś takiego. Jeszcze było tyle planów,a tu już rychły koniec?! Nie rozumiem,nie zrozumiem i... ja chcę upiorkiii!!! ;-;

      Usuń
    2. To podobno ma być nowa seria tak jak np. barbie a monster high dalej będzie!!! ; )

      Usuń
    3. Totalnie popieram cię Alekso, jeszcze tyle tego miało być. Lepiej niech Mattel przestanie produkować Barbie, a nie MH!

      Usuń
    4. Upiorki! Kościół wygrał. V! :'-( :-((((((((((
      Jak trzymam odpowiedź od grupy MH brzmiącą "Wkrótce się dowiesz" to Pisze kolejny tekścik protestują. Może ktoś słyszał o moim tekściku jak w zeszłym roku w marcu protestowałam przeciwko oszustwu i miesięcznemu czekaniu na nagrody przy zbieraniu bukietów :
      hej grasz w modnisię? zebrałaś wszystkie bukiety i nie dostałaś sukienki? nie podoba ci się to? nie pozwól by tak tobą pomiatali skopiuj to i wklej na grupy do których należysz i wyślij swoim znajomym.piszą Rozczarowane Modnisie.

      Usuń
  6. Nawet tak nie pisz!!!!
    Załamała bym się gdyby to rzeczywiście był koniec MH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się to podoba lepsze od Mh niech żyje EaH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to won z tego bloga!

      Usuń
    2. Paszoł won z tego bloga!!!
      Kizia Mizia.

      Usuń
    3. Poszedło WoN ścierwo więc skoro to wolisz to przestań czytać jeszcze raz poszło WON ścierwo z tego bloga

      Usuń
    4. ooo jaka Agresja a mówią że Polska wolny kraj ,Obrażam Mh nie mówię co sądze ,a jak nie rozumiecie widać zę nie jesteście dojrzali. Wole to a czy powiedziełam ze nie lubie mh chyba można lubić dwie rzeczy jedną bardziej drugą mniej zrozumcie to dzieci

      Usuń
    5. Z kąd wiesz, że nie jestem od ciebie starsza?

      Usuń
    6. Tu inny Anonim
      Nawet jeśli jesteś od niej starsza to co z tego mam, starszą koleżankę, która jest straszną ciamajda i nawet są od niej lepsze dzieci z 2 kl a ona jest z 6 kl! A poza tym ona może pisac na tym blogu co chce a tobie nos do d**y.

      Usuń
    7. Spadaj nie jestem ciamajdą, a to jest blog o Mh, a nie o idiotycznym, głupim EAH

      Usuń
    8. Oj! Panienki.
      proszę was. przecież ma prawo lubienie nowej serii. nic nie szkodzi. nie musimy wszystkie kochać tego samego. powiedziala, uszanujmy, a nie wrzesczmy i wyzywajmy. skąd w was tyle złości? nielepiej zignorować?
      i co to za różnica kto jest od kogo starszy? -,-

      Usuń
    9. Tu inny Anonim
      Ja nikogo nie obrażam tylko próbuję wytłumaczyć shemie, żeby przestała wszystkich wyzywać dlatego, że ktoś lubi EAH. Każdy ma własne zdanie, czyż nie?

      Usuń
  8. NA flickr już są zdjęcia 2 lalek z EAH




    BF1

    OdpowiedzUsuń
  9. czy eah współpracuje z MH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upiorki i księżniczki mają tych samych twórców. Dziwne połączenie.
      Tylko... jeśli zależało im na rozgłosie, zamiast przenosić 'po chamsku' C.A Cupid,powinni zrobić np. odcinek specjalny i o nich i o upiorkach. Wtedy zamiast znielubić je, nawet by mi się spodobały :/ Ale tak? Nie podoba mi się to ;-;

      Usuń
    2. Alekso mi też to się nie podoba lubię C.A Cupid, a przenieśenie jej wszystko popsuło

      Usuń
  10. Napisałam taki post do grupy MH:
    Mam kilka pytań na temat nowej linii Mattela Ever After high i Monster High 1. Czy kontrakt z twórcą lalek Monster High Garrettem Sanderem zostanie odnowiony? 2. Czy gdy lalki Ever After High pojawią się na rynku zniknie Monster High 3. Czy jeżeli umowa z Garretem zostanie odnowiona, a odpowiedź na pytanie 2 to tak, to czy Garrett będzie tworzył lalki Ever After High?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ty ?? widziałem ten post na nk

      Usuń
    2. Dostałam odpowiedź:
      monster high- Roxi, Ola, spokojnie Monster High nie zniknie z rynku! :)

      Usuń
  11. Ja i tak będę za MH! Podobno w zagranicznych krajach nie ma już takiego szalu na MH... Bardzo mnie to martwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ja mam załamanie uwielbiam MH, a EAH nie nawidzę

      Usuń
  12. Rraczej będą konkurować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie usuną MH przynajmniej do 13 września (wtedy ma wyjść lalka Catty i inne rzeczy związane z piątkiem 13) a może i później, do premiery 13 Wishes i Frights, Camera, Action! . Poza tym nie sądzę żeby w ogóle usunięto MH, poniewaz jest to druga (po Barbie) najbardziej dohodowa seria lalek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona WYGLĄDA jak Cupid a może wcale nią nie jest? Wszystkie chyba wiemy, że są podróby
    MH. Może ta postać jest podróbką C.A. Cupid? Nie załamujmy się tak od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet angielska grupa MH na FB napisała,że jest tam nową studentką! ;-; Choć... może wezmą tylko C.A a resztę w spokoju zostawią... Oby ;-;

      Usuń
    2. Niech już sobie wezmą C.A. Cupid, to jeszcze przeżyję, ale jak odbiorą resztę upiorek, a w szczególności moją ulubioną Rochellkę, to popadnę albo w depresję, albo wywiozą mnie do psychiatryka :P

      Usuń
    3. Ja też nie pozwolę zabrać im Rochelle! WM

      Usuń
    4. nie odbiorą bo przecież nasze upiorki są upiorystycznie upiorzyste Aa EAH są cukrowymi panienkami wtedy ,, zepsuliby" słodkość bajki i może byłaby wreszcie fajna chociaż nigdy nie pozwolę aby to nastąpiło zniszczę cały mattel jeśli to zrobią będę wysyłała tony mailów żeby wreszcie zrobili żeby było tak jak dawniej! Nie przeżyję bez C.A. Cupidki!!!

      Usuń
    5. Ten film to produkcja Mattel™ więc za przeproszeniem ogarnj dupe !

      Usuń
  15. Znalazłam zdjęcie lalki EAH:
    http://24.media.tumblr.com/84d299ba9739e07bc1a135158c5a1c7f/tumblr_mnn8safoAo1r0dw84o1_500.png

    OdpowiedzUsuń
  16. To Są Po Prostu Hamy! Nie dość że Zabrali na C.A Cupid To Może Jeszcze Monster High Skończy! Ja Na To Nie Pozwolę! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz , że EAH to kolejny pomysł mattela ? -,- A poza tym moim skromnym zdaniem , C.A Cupid w EAH jest O WIELE ŁADNIEJSZA i do tego się zakochała <3

      Usuń
  17. Sorry, że tak dużo pisze, ale jeszcze 2 zdjęcia:
    https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/389728_10151542689578551_1091167595_n.jpg

    http://25.media.tumblr.com/b61c3d948921d02a4114e65ca14ff6fb/tumblr_mnn7vqWvzN1qjb9vco1_500.png


    OdpowiedzUsuń
  18. To nie może być koniec! Nie zgadzam się! :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że przeniesiono C.A. Cupid, żeby fani MH się zainteresowali Ever After High. Bo gdyby tak po prostu powstała strona, odcinki itd. to mało kto by o tym wiedział. A jak pisano o EAH na blogu Cupid i Cupid się przeniosła do EAH, to prawie wszyscy fani MH weszli na stronę EAH, zobaczyli odcinki itd. , a niektórym się to nawet spodobało ( mi osobiście nie za bardzo :/ ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba masz rację :(

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą, ale to debi***m

      Usuń
    3. Masz rację , ja się tym bardzo zainteresowałam , nawet bardziej niż MH , a każdy ma własne zdanie ...

      Usuń
  20. są ich lalki

    OdpowiedzUsuń
  21. a to nie są czasem ludzie a nie potwory ja tu nic nie widze potworzego! nie mogą wymienić mh !! jak coś ja stworze protest ! ja nie chce ze upiorkami sie roztawac:( maam zamiar kupić lalkę lagoone 13 wishes ale polska:(

    OdpowiedzUsuń
  22. to jeszcze ja kornelisa np jest to bratzilu ale mh nie usuneli więc ja jestem dobrej myśli ale niech nie wymieniają mh na ever

    OdpowiedzUsuń
  23. http://instagram.com/shersilvia/# tu jest jedna lalka tej ever pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się tego bardzo boję! EAH jakoś mnie nie zachwyciło. Jeśli to koniec MH to chyba...chyba..załamka forever :( :(
    Monsterka11

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję ,że lalki z serii Scarily Ever After nie wiążą się z tym Ever After High Bo nazwy są dość niepokojące i..... chyba dziś nie zasne :'(
    Dramaja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Alex mam prośbę będziesz prowadzić ze mną bloga? Twój jest extra i ty piszesz extra posty! Zgoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? A może opowiesz Alex jak twoja przyjaciółka zniszczyła życie Emily ? -,- Prawie się przez nią zabiła !

      Usuń
    2. Jaka Emily? Opowiadaj, kocham kryminały. xd :-P

      Usuń
    3. A i to jest AleKSa, przez duuuże "KS".

      Usuń
    4. Niestety, mam 5 blogów na głowie, nie chcę 6. Dzięki za ofertę, ale nie skorzystam. A i pisz Ally, jak nie wiesz, źe jestem AleKSa. Mam polski, nie angielski nick xd

      Usuń
    5. Ok może kiedyś dołączysz jak będziesz mogła XD

      Usuń
  27. Jeżeli oni myślą, że wszyscy fani MH ot tak "przerzucą się" na EAH, to się grubo mylą! To wszystko jest jedną wielką głupotą i idiotyzmem! W ogóle co to za pomysł, na córki oraz synów bohaterów bajek?! Brak mi słów! Świat bez Monster High? Co to będzie? D; WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardziej dzieci lubiące dawniej Mh to przerzuciły się na Violettę. Jak ujrzałam to byłam przerażona.

      Usuń
  28. mam nadzieję że to nie prawda.To pewnie kolejna nowa seria lalek , a monster high zostanie już na zawsze tak jak barbie ,bo przecież to zbyt dochodowy interes. To tak jakby mattel ,przestał produkować barbie , to jest po prostu nie możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki 9, 10, 11, 12, 13, 14 latek lubi księżniczki z bajek to jest ##***@@@

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedna dziewczyna wygląda jak Catrine z Upioryża! ;0
    A jeden chłopak bardzo przypomina Jacksona.
    Zobaczcie: http://oi43.tinypic.com/1zqf4a0.jpg
    i tutaj też: http://oi39.tinypic.com/1girm8.jpg

    Myślę,że to nie koniec Monster High, a to jest po prostu kolejnym ich produktem.
    Trochę to potrwa zanim EaH się rozkręci, więc zobaczymy wtedy.

    Z Monster High rzeczywiście jest co raz gorzej. Lalki są co raz słabsze, wymyślone na siłę, nawalili tyle tych postaci,że jest ich już za dużo.. 13 Wishes nie wiadomo kiedy będzie, a co dopiero mówić o dalszych filmach. Może to być koniec Monster High, ale jeśli to prawda to właśnie teraz jest ten przełom, gdy MH przestaje sobie radzić.

    Skelita. ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyna w czerwonym płaszczu przypomina Jade z Bratzillaz... Czyżby rolę się odwróciły i teraz Mattel kopiuje MGA?

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie zgadzam się na to!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Monster High jest i będzie najleprze. ja to wiem. Wystarczy mi Barbie jako księżniczki ,ale 2. Przesada!!!!
    NP

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście , że Cersie ( " ta w czerwonym płaszczu " ) jest trochę wilkołakiem ! Bardzo lubię EAH , ale MH też ...

    OdpowiedzUsuń
  35. zgadzam sie ever avter rządzii!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiecie? ja uwielbiam EAH i nie chcę tu nikogo obrażać. MH też mi się podobało . Mam uwage do blogera,może lepiej by było gdybyś nie pisała o EAH tak złośliwie . Może skupisz się na pisaniu bloga. Blog to ma być dla ciebie przyjemność ;]. Skup się na blogu , a o czym jest ten blog? No o MH ! Więc może lepiej by było żebyś skupiła się na newsach , konkursach itp. Mam szczerą nadzieje że ten kometarz da ci dużo do myślenia.
    Pozdrawiam. mufa mufinka 1234

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złośliwie? Piszę to,co uważam, EAH jest dla mnie za słodkie i to szczera prawda. A to był news,bo C.A. była jeszcze przypisana do MH i dopiero przechodziła. Wiem na czym się skupiam,blog jest moją przyjemnością,ale na pewno nie potrzebuję do tego twoich sugestii,bo ten post jest i był na temat.

      Usuń
    2. Tak ten post na temat był. Ale pisałas go w takim sensie jakbyś była zazdrosna. Cupid w mh żadnej roli nie miała a w eah znaczącą ma. I to i to jest okej. Jednak mh u mnie przewaza i jest lepsze. A eah wcale nie jest jakieś slodkie. W takim razie może powiedzieć że MH jest gimbusiarskie ? No bo jakie one mają teksty. Nie przesadzajcie z tym eah. Dobrze że Mattel nie rozwija się tylko na mh.

      Usuń
  37. Ja zawsze będe wierna MH te głupie E.A.H weszły z buciorami do naszego M.H !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Hola, hola! Nie szalejcie tak bardzo. Obrażacie się i wyzywacie EAH, a przecież z tym będzie identycznie jak z Barbie czy Hot Wheels'ami. Monster High będzie i Ever After High będzie. No i nic się nie skończy tak szybko :ppp

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przesadzajcie... Eah a mh będą i byly czymś innym dla mattela. A to że niektórzy wolą to czy tamto nie grozi od razu zagładą eah czy mh... cupid przenieśli czemu? W EAH ona ma jakąś ZNACZĄCĄ rolę a MH nie miała. Żeby od razu nie bylo- nie nie jestem żadna fanka EAH. Nie mam żadnej lalki eah (mh mam). I nie mam nic przeciwko EAH. Zbyt słodko? Bez przesady. Trochę takie zazdrosne zachowanie..... :). Poza tym fajny blog, bo dodajesz fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)