czwartek, 9 maja 2013

Premiera SCOF!

Witajcie upiory!
Już 9 maja! Co to oznacza? Premierę polskiej wersji filmu Scaris: City Of Frights!
Widziałam ją dziś w Empiku w moim mieście, niestety nie zdążyłam przyjrzeć się cenie.
Nawet jeśli cena zadowoliłaby mnie,nie kupię. Wolę jednak obejrzeć gdzieś w necie ( oczywiście jeśli już widzieliście gdzieś w internecie ten film po polsku podeślijcie linka, zedytuję ;) )
Jeśli jednak zdecydujecie się na kupno, proszę tutaj link:
Film SCOF do kupienia na Empik.com

Cieszycie się? Kupicie?


11 komentarzy:

  1. WoW.... Ja też nie kupuję, i tak samo jak ty poszukam w necie Polskiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam i w empiku kosztuje. 39.99 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może kupię. Ja mam 12 maja komunię, więc xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ładnie, nie ładnie. Żeby tak piractwo promować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja umnie w empiku jest juz ta płyta:P /Kornelisa/

    OdpowiedzUsuń
  6. Draculaura I love shoes na ebayu
    http://www.ebay.pl/itm/MONSTER-HIGH-DRACULAURA-Doll-with-extra-Shoes-PREORDER-heath-13-wishes-gigi-/321117236734?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item4ac4142dfe

    Jak by cos było nie tak to po prostu wpisz na ebayu "Monster High with extra shoes" i powinno wyskoczyć

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam. 40zł w sklepie empik ale nie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić! Albo przynajmniej znaleźć w necie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupię. Wolę poczekać i obejrzeć na youtubie.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  11. w Internecie spokojnie znajdzie się ten film po polsku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)