środa, 19 lutego 2014

Parę screen'ów z Freaky Fusion!

Jak dobrze wiecie, odbywa się Toy Fair. Pojawiły się tam nowe lalki, różne zestawy... i nie tylko! 
W tle został ukazany filmik (prawdopodobnie trailer) przedstawiający parę scen z filmu Freaky Fusion.
Zauważyłam (jak pewnie większość czytelników), że została zmieniona technologia grafiki. Wcześniej w filmach Monster High gościło 3D. Tutaj widzimy mieszankę tej oraz wersji odcinkowej. Chociaż... może jest to spowodowane przez jakość zdjęć, a film zostanie stworzony w technologii 3D? 
Sami oceńcie ;)


O ile się nie mylę, kolejność jest następująca (od lewej): Bonita Femur, Sirena Von Boo, Neightan Rot oraz Avea Trotter. Najlepiej, według mnie, prezentuje się Sirena. Przypomina mi trochę połączenie Spectry i Catrine, a są to postacie, które bardzo lubię. Jeśli chodzi o Aveę: Czy to możliwe? Czy w końcu doczekaliśmy się porządnego, złego charakteru? Jej wygląd na to wskazuje i mam nadzieję, że rzeczywiście będzie umiała postawić na swoim ;) Bonita wygląda mi na drugą Draculaurę: uroczą i słodką. Jeśli chodzi o Neightan'a: od początku lubiłam tą postać i zdania nie zmienię ^.^


Lagoonafire, jak mniemam. Fryzura wygląda tutaj dość dziwnie. 
Ogółem elementy stroju nawet mi się podobają.


Cleolei wygląda świetnie: nie mam do niej żadnych zarzutów. Pomysł na połączenie Cleo i Toralei był naprawdę fajny, i został znakomicie wykorzystany w praktyce.


Nadzieje na film bez Frankie znikły. Zapewne to ona będzie tą, która odwróci to, co się stało z jej straszyciółkami, a na końcu wszyscy będą szczęśliwi, że to ona ich uratowała.


To zdjęcie ukazuje dość niewiele, ale zapowiada się bardzo fajnie. Cleolei i Lagoonafire wyglądają w tym kadrze zabójczo!

Jaka jest Wasza opinia na temat tych fotografii? Nie możecie się doczekać Freaky Fusion?


13 komentarzy:

  1. przepraszam ale ta od lewej to bonita a tao d prawej pierwssza to avea .bonita mi sie bardzo podoba wyglada zabojczo sirena jest piekna neighthan jest jest ladny ale sadzac po avea to lalka chyba mi przypomina jane bolitle a w filmie kogos z jakiej innej bajjki .lagoonafire niepodoba mi sie a cleolei jest piekkna .nie jestem zadowolona z grafiki filmu wole prawdziwe 3d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi sie ze bedzie ta grafika pomieszana. Na poczatku normalna a jak beda ''przemiany'' to bedzie taka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie że na starsuenet jest już previev z gry z Cleo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł żeby pomieszać film 3D z grafiką odcinkową. Bonita istotnie wygląda jak Draculaura, a Sirena jest niesamowita. Neightan wygląda trochę zbyt luzacko,ale nie mam do niego większych zastrzeżeń. Avea naprawdę wygląda na złą postać. I dobrze,bo głupio było trochę jak tylko Torcia i kocie bliźniaczki takie były. To trochę denerwujące,że ciągle tylko Frankie wszystko naprawia. Choć właściwie nie będzie jej w FCA.
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać filmu FF :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się tego doczekać^^ ale ja chcę grafikę 3D !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. córka centaura przypomina mi raven (eah) i jane (mh) niech będzie czarnym charaktereem pls ;__;

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się składa że to akurat Sirena będzie głównym złym charakterem bo to za jej sprawą dziewczyny się złączą ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam w to powątpiewać,na trailerach wydawała się zabójczo miła :o

      Usuń
  9. Ja nie mogę się już tego filmu doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)