czwartek, 20 lutego 2014

Zdjęcia lalek

Przeglądając tumblr natknęłam się na kolejne zdjęcia lalek. Postaci jest trzy, jednak parę razy mieliście z nimi do czynienia. Zaczynajmy!


Twyla od samego początku, jeszcze wtedy, kiedy występowała tylko w 13 Wishes, nie podobała mi się. Wszystko przez to, że jej brwi mają kolor, niby pasujący do włosów, ale psujący wygląd twarzy. Strój jest w miarę ładny i nie mam do niego większych zastrzeżeń. Głowa Twyli wydaje się być nieproporcjonalnie wielka, wszystko przez puszystą fryzurę.



Clawdeen z serii Ghoul Sports.
Ogólnie bardzo mi się podoba, jednak bardziej preferowałabym, aby zmienić fiolet w czapce na jasny róż. Poza tym nie widzę w nim jakichś rzucających się w oczy wad.
Przyznam szczerze, art przypadł mi do gustu. Clawdeen wygląda na nim zarówno swobodnie, jak i modnie, co jest spowodowane ułożeniem nóg. Czy tylko mnie denerwuje, że we wszystkich seriach uczennice MH mają obcasy? Przecież to jest sport.
I jak tu się nie wywalić w butach na koturnach/wysokich obcasach?


Na koniec lalka z serii Inner Monster, Feisty.
Bardzo, ale to bardzo mocno przypomina mi Operettę. Jej twarz wygląda trochę pusto, ale w każdej chwili będzie można założyć jej maskę. Strój ma, według mnie, za dużo kolorów. Postawiłabym na dwa, ewentualnie trzy. Tak to wszystko prezentuje się w miarę dobrze.

Która lalka wygląda najlepiej? Kupilibyście jakąś?

P. S. Czy osoby, które piszą nam nowinki w komentarzach mogłyby trochę przystopować? Wiem, że chcecie o tym napisać, i jestem Wam za to wdzięczna, jednak od czasu do czasu dajcie nam się wykazać ;)


7 komentarzy:

  1. W ostatnim czasie pokazali tyle nowych lalek oraz prawie wszystkie zapowiadane.. no wlasnie, prawie: GDZIE SIE PODZIALY. UPIORKI DT!? ;_______________;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Twyla wygląda jak Spectra,ale w złym znaczeniu. Clawdeen jest ładna. Zastanawia mnie tylko czy to coś różowego przy jej twarzy to guma do żucia czy piłka XD. Ta lalka IM wygląda trochę jak planowane połączenie Operetty i Wydowny. Nie rozpisywałam się na prośbę

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoją. No ta żeby dać Wam szansę na wykazanie się. Tak myślałam,że to guma XD

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, nie o to mi chodziło xD Chodziło mi o wykazanie się w szukaniu nowinek, bo czytelnicy często dodają linki do nowości, a przecież też potrafimy coś znaleźć, nie? XD

      Usuń
  4. Aaaa. Spk

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)