poniedziałek, 3 lutego 2014

Nowy art Gigi!

Podczas przeglądania różnych stron internetowych, znalazłam pewną grafikę, przedstawiającą art jednej z postaci Monster High. Po tytule posta zapewne już się domyśliliście, że chodzi o nikogo innego, niż Gigi Grant!
Jej wersja graficzna prezentuje się następująco:


Jak dla mnie, Gigi wygląda świetnie! 
Naprawdę do twarzy jej z niebieskim makijażem. Strój wygląda naprawdę dobrze, widać tutaj wykorzystanie nowych pomysłów przez projektantów.
Art, jak dla mnie, jest zapowiedzią naprawdę porządnej lalki ^^

W pierwotnej wersji, art Gigi miał taką formę:


Otóż, są to najnowsze karty od Panini. Pewna osoba otrzymała mail'a, do którego było załączone powyższe zdjęcie. 

Jaka jest Wasza opinia na temat nowego artu Gigi?


5 komentarzy:

  1. Wow. Absolutnie fantastyczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lorrunia,o której ty wstajesz,że mi wszystkie nowinki zajadasz? :P
    Muszę się nauczyć wcześniej wstać XD W moim wypadku będzie to strasznie trudne... Śpioch ze mnie ;P
    Gigi jest super,aż żałuję,że mam ją w Basic ;O

    PS. Błagam,daj mi ownera na czacie,bo znów mi tata całą historię + konto na czacie usunął -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak xD W mojej sytuacji to i tak dobrze, że chociaż trochę piszę, bo od początku roku mam strasznie napięty grafik. Dodatowo, teraz mam 2 tygodnie przekichane, bo teraz jest najważniejszy czas na sprawdziany, kartkówki itp.

      Usuń
  3. Ładna, ale na mnie szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)