poniedziałek, 17 lutego 2014

Jeszcze,jeszcze,jeszcze! :)

Zdjęcia przybywają z minuty,na minutę. 
W poprzednim poście były pokazane lalki Zombie Dance i Inner Monster.
Ja mam dla was jeszcze więcej zdjęć lalek Freaky Fusion :)

-Clawvenus:
  
 
 
Oto zapowiadana fuzja Clawdeen i Venus!
Moim zdaniem,Clawvenus ma w sobie o wiele więcej roślinnej postaci,niż wilkołaczki.
Ubranie jest ciekawe,choć wolałabym,aby ,,futro'' było bardziej ułożone.  
W sumie,lalka jest zaskakująca, nie spodziewałam się,że mogłaby tak wyglądać,jednak jest trochę przesadzona. Tyle tu dodatków,że nie wiadomo na czym się skupić,przez to wyczuwam tu kicz...

-Dracubecca

 
 
Lalka ,,dopięta na ostatni guzik''. Dracubecca ma w sobie tyle detali! 
Wszystkie doskonale ze sobą współgrają. Mimo iż jest bardzo ozdobiona,sprawia wrażenie skromnej i to właśnie mnie donej najbardziej przekonuje. Mam małe ,,ale'',tylko do czoła. Wolałabym,aby była bardziej ,,Draculaurowata'',bo trochę za dużo tu Robeccy. 
Poza tym, lalka mi się jak najbardziej podoba,myślę,że jest udana :)

-Lagoonafire
   
Wypowiadałam się już o tej lalce. Jestem nią trochę zawiedziona. Ubrania,ciało,fryzura - jak najbardziej w porządku,ale ta twarz mnie po prostu przeraża. Najbardziej chyba kolor oczu mnie od niej odstrasza. 
Są o wiele za jasne. Jakoś tak nie bardzo podoba mi się ta lalka,mimo iż jest ciekawa,ale dobre ubrania nie uratują ją na tyle,bym zapomniała o nieudanej twarzy.

-Cleolei
 
 
Nie wiem czy to kwestia oświetlenia,ale lalka zamiast kremowa/pomarańczowa,wydaje mi się różowa ;_;
Poza tym,naprawdę uwielbiam tą lalkę. 
Uważam,że powinni trochę pomalować jej ogon,bo widać,że są na niej bandaże,ale jakoś niezbyt wyraźnie. 
Ubóstwiam jej strój. Ma w sobie coś królewskiego,ale jest jednak ta ,,zadziorność''. Cudownie to wygląda. 
Do tego naprawdę fajnie wygląda jej fryzura,pasemko Toralei, ,,fason'' - Cleo. 
Mogłabym chyba ją kupić. Jest bardzo fajna, chyba najbardziej mi się podoba. 
Nie wiem tylko po co ma oczy w serduszka,jak Lala SS. Nie umieją narysować kocich tęczówek? :o

-Neightan Rot
 
 
Nie. Nie jestem kompletnie przekonana do tej lalki. 
Tym bardziej,że dopiero teraz zobaczyłam jego twarz dokładniej. 
Miał to być zombie,ale gdzie ten jednorożec?! Nie wystarczy dać komuś ogon,by był koniem -.-
Chociaż pochwalę to,że chłopak najwyraźniej ma długie włosy. Bardzo oryginalnie ;)
Na tym jednak moje ,,wzdychania'' do niego się kończą. Ubrania kompletnie do mnie nie przemawiają,jego detale są naprawdę skromne i jeszcze ten bijący w oczy - żółty ;_;
Mimo iż cieszę się,że jest nowa lalka chłopaka,na pewno tej nie kupię.

Mam jeszcze dla was filmik,gdzie robią zbliżenia lalką powyżej:

To by było na tyle. Ogółem, jakoś nie oczarowały mnie lalki FF. 
Chyba najbardziej spodobała mi się mieszanka Draculaury i Robeccy oraz Cleo i Toralei.

Podobają wam się lalki FF? Która najbardziej was oczarowała?


20 komentarzy:

  1. Pff... Venus i futro? Trudno mi w to uwierzyć.
    Ale przecież ten Ne...coś ma ogon, grzywę, uszy i róg. Mi tam wygląda na jednorożca, ale zamiast zombiaka to jakiś szkielet chyba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na fecebooku Star Sue jest filmik o ubierance Cleo Black Carpet.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż...Clawvenus (trochę dziwnie to brzmi) wyszła niezbyt dobrze. Dracubecca jest spk, ale najlepiej wyszła Cleolei. Lagoonafire-totalna porażka! Ta twarz jest straszna. Najgorsze są oczy. Neightan jest według mnie jedną z gorszych lalek chłopięcych. Śledzę ten blog od dawna, ale mama nie pozwalała mi komentować:(
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniam zdanie, twarz Lagoonyfire jest kiepska. Clawvenus cudowna w calej okazalosci, fryzura szczegolnie *-*. A jednorozec-zombie: fajnie, ze jest jednorozcem i ze ma dlugie wlosy, choc te wlosy nie sa takie ladne i geste ;_; Tak jak mowilam, poymysl na dlugowlosego jednorozcowego chlopaka jest extra i pochwalam, ale realizacja... ciuchy to masakra, niech mu je Clawdeen w imie mody zedrze ( i w imie napalonej Vicc xD). Szegolnke niech zagryzie czapke ._. I niech mu ktos ladnie wlosy wyeksponuj, bo one tao w tyle ze dopiero teraz zauwazylam ;_;. Ale i tak, w koncu sie doczekalam dlugowlosego chlopca :3 moze kupie lalke, ale go przebiore i ogarne wlosy... jeszcze zalezy od charakterku ;3

    wybaczcie zniewazenie znakow diakrytycznych, pisze z tel xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź, żal.... jednorożec? Nie dobijaj mnie! Potem się okaże że jest homo!

      Usuń
    2. tylko Cleolei normalnie wygląda

      Usuń
    3. Widzę, że prawaczek :3 Robią ci homoseksualiści jakąś krzywdę? Komukolwiek? Nie. Więc się odwal. I nie wiem, co masz do jednorożców ani nie rozumiem ich związku z homo, chyba że przez tęczę.

      Usuń
  5. A na monster high wiki: Neightan Rot- córka wróżki XD już wolę by to była dziewczyna i żeby była wróżką a nie jakimś gejowatym jednorożcem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast pisać durne komentarze lepiej wracaj na swoje drzewo, bo ci twoja małpia rodzinka wszystkie banany zje.

      Usuń
  6. Clavennus i Cleolei mi się naj podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. przez te zdjęcia pokochałam tego Rot'a, ma długie włoski, mówiłam wcześniej że moim marzeniem jest Bili i Gerot (nadal nie wiem jak to napisać xD), a Rot ma te gługaśne włoski po prostu cudo, jakby jakimś cudem dziwnym (xD) trafił do mnie to bym go przebrała, wyrzuciła buty, i sprawiła dziewczynę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, widzę, że się zgadzamy :D Też mi się długie włoski podobają, tylko jak go kupię to mu je ładnie wyeksponuję, no i jak ty zmienię ciuchy <3

      Usuń
    2. Myślałam że jakiś hejtów (xD) się doczekam, a tu taka miła osóbka ^^. Na początku nie byłam do niego przekonana myślałam że to jakaś porażka no ale te włoski... no po prostu cudo <3

      Usuń
    3. A ja go od początku polubiłam! Jednorożec i długie włosy - piękne połączenie <3

      Usuń
    4. Hejty są powyżwlej, ja się doczekałam :D O tak, unicorn z długimi włosami to jest to! Tylko niech mu ktoś zdejmiecte dresy (to się nawet jako piżama nie kwalifikuje xD) wraz z akcesoriami i mu do przodu włoski wyciągnie *-* Oj, jak go dostanę w szpony to będzie zabawa w stylistkę :DD

      Usuń
    5. Oj ze mną to tez by była zabawa w stylistkę :D. Jego strój nw na co się kwalifikuje ale tak jak powiedziałaś nawet na piżame nie :D, a co do butów to zmieniłam zdanie zostawiła bym ale zrobiła permamentne malowanie :D, ze stojakiem i czapką też. Mam pomysł by go za tarzana przebrać i na drzewie posadzić w pokoju (nie wiem z kąt je wezmę xD). Musimy sobie pogadać tak w cztery oczy xD mogę Ci email'a podać to sobie pogadamy C:.

      Usuń
  8. Clawvenus to porażka. Niby pomysłowe połączenia itp. a wyfląda to nie powiem jak. Niby dużo akcentów Venus- a jednak lalka wyglada mi na stuprocentową Deenę. Cleolei... W sumie ładna, ale dla mn wyglada jak chińska podróba ;_; Dracubecca jest za to boska *.* do Neightana nie mam większych zastrzeżeń, nwm, czego Wy się czepiacie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniam zdanie co do Neightana. Wyszedł nieźle,ale i tak nie wiem czy go sobie kupię. Niezły mieli pomysł z długimi włosami,jednak ogon to przesada.

    OdpowiedzUsuń
  10. W poprzednim komentarzu zapomniałam się podpisać.
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)