poniedziałek, 17 lutego 2014

Jeszcze więcej nowych lalek! + bonus

Ostatnio pojawiło się bardzo dużo nowych serii,a to jeszcze nie koniec!
Zobaczcie te zdjęcia! :) 
 
Co my tu mamy? Nową serię sportową ,,Ghoul Sports''!
Widać,że wszystkie trzy lalki są już zapakowane,niestety nie wszystkie dobrze widać.
Na razie możemy bardziej przyjrzeć się Toralei.
Jej art jest po prostu boski! <3
Lalka też jest bardzo ładna, uważam,że ma trochę 
za jasną szminkę,ale to pewnie kwestia oświetlenia.
Szczerze mówiąc,nie mam już bladego pojęcia na co oszczędzać,bo tyle 
ślicznych lalek niedługo zagości na półkach sklepów... ah! :)

Obok mamy zapakowane bliźniaczki z serii Zombie Dance. 
Na razie niestety nie mogę ocenić pudełka,bo po jednym boku raczej nie będę się wypowiadać :P

Screen Shot 2014-02-16 at 9.16.50 PM 
Oto Creepateria! Coś w rodzaju Coffin Bean,ale zamiast koktajli mamy tutaj tace z jedzeniem.
Widzimy tutaj arty wszystkich dziewczyn. Są całkiem ładne,dopracowane.
O lalkach na razie nie będę się wypowiadać,bo widać 
odbijające się tu szyby i prawie nic niestety nie widać :(
Howleen wygląda naprawdę przyzwoicie.
Wolę ją jednak w grzywce, jakoś nie bardzo podoba mi się z odsłoniętym czołem.
Ubranie jest całkiem niezłe,jednak większego szału nie robi.

 
 
A jednak! Pomyłka Smyka zdradziła nam nowe lalki Coffin Bean!
Do tej serii dołączą tak jak na zapowiedzi - Venus,Twyla i Robecca. 
Ponoć są to jeszcze prototypy,dlatego nie mają artów 
na pudełkach (ot co,przedpremierowo),ale jednak trochę dziwnie mi to wygląda. 
Mają zupełnie inną czcionkę imion,a Venus w ogóle go nie ma XD
Moim zdaniem lalki są bardzo średnie.
Najbardziej spodobała mi się Robecca, skromna,ale w tym jest bardzo słodka :)
Jednak większego szału we mnie nie wzbudziła.
Twylę uważam,za jakiś nieudany żart - wygląda jak czarownica (w złym sensie) ;_;
Wielkim błędem było jej dawać taką ciemną szminkę i pasemka!
Venus wypadła bardzo skromnie. Podoba mi się jej zielona szminka,ale jakoś nie bardzo mi się spodobała.


 
Oto Billy NS! Upiór jest naprawdę świetny w tym wydaniu,bardzo mi się podoba i raczej go kupię <3
Mam może pewne zastrzeżenia do czapki,która podstępnie została przemalowana od jakiegoś smerfa (:P),ale reszta jest jak najbardziej w porządku. 

 
Tutaj mamy już zapakowaną Catty NS. Mimo iż grzywka jest zdecydowanie zbyt polakierowana, bardzo mi się podoba. Jest drapieżnie, jak na gwiazdę przystało,ale i dostatecznie 
skromnie,by iść w tym stroju do szkoły.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych lalek, prawie każdą chciałabym mieć :P
Wszystkie wyglądają upiornie!

+
Oto obrazek z dzisiejszego TF2014:
Screen Shot 2014-02-16 at 8.55.27 PM 
Zastanawiam się,skąd wziął się ten obrazek z Toralei,Robeccą i Frankie. Chyba przy Jacksonie zauważyłam kawałek Draculaury. Czyżby coś związane z FF?

Podobają wam się nowe lalki? Którą upiorkę/upiora planujecie kupić?

(za info dziękuję : Jabłkowy)


9 komentarzy:

  1. Nowe lalki prześliczne, aż nie wiem które kupię <3333
    / Howleen McFlytrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyliście że Venus nie ma ząbków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ale się zlewają ze szminką :P

      Usuń
    2. nie widać tego strasznie, chyba że na tej sztuce nie ma xD

      Usuń
  3. toralei GS, toralei CB, bliźniaczki,rochelle, billy i catty <333 kupię, są piękne!
    jednak venus zombie dance jest ładna, może skuszę się na nią <3 ale venus CB jest dziwna, brzydkie ubrania ;/
    ale twyla to dno! jest ochydna! okropna! howleen jest nawet ładna ale włosy jakieś takie ulizane są, wolę ją z grzywką :) a robecca CB jest dziwna, wygląda jak jakaś sierota xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te lalki *_* Myślę, że zakupię na sam początek Venus, Meowlody i Purrsephone Zombie Dance, a później skupię się na Toralei z obydwóch serii ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Venus bardzo mi się podoba! Ale mam ją już w wersji podstawowej. ;) A Twyla? O bogowie, wygląda jakby miała prawdziwą tapetę na twarzy! Jest okropna. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. na 99% za Toralei z Ghoul sports jest Clawd!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)