piątek, 21 lutego 2014

Tył opakowań lalek z serii Freaky Fusion

Jak mogliście wywnioskować po tytule, pojawiły się już zdjęcia tyłów opakowań z serii Freaky Fusion. Występuje na nich opis połączonych postaci. Jest tam jednak ogromna pomyłka, o której sami się zaraz przekonacie.




Opis przetłumaczę tylko jeden raz, bo wszystkie są takie same i odnoszą się do Clawvenus.
Wiek: Obydwie upiorki mają 15 lat
Fuzja: Clawdeen Wolf i Venus McFlyTrap 
Upiorni rodzice: Wilkołak i Potwór Roślinny 
Zabójczy styl: Połowa mnie jest zagorzałą i pewną siebie fashionistą. Natomiast druga połowa jest zupełnie inna (?).
Dziwacznej wady nie będę tłumaczyć, ponieważ niektóre słowa ciężko mi odczytać i są tu stwierdzenia, których wcześniej nie słyszałam.

Według mnie to źle, że pojawiła się tak poważna pomyłka, ale może jest to tylko prototyp? Miejmy nadzieję, bo dziwnie jest czytać, że syn jednorożca jako dwie osoby ma 15 lat :P

Czy myślicie, że to tylko prototyp? Co sądzicie o tej pomyłce?


5 komentarzy:

  1. ja mysle ze lalaki freki fushion są nieladne ale com do freki insperided ghouls tam jest frankdeen ghoulaura operedowna i scarahlei te mi sie podobaja a te co pokazujecie to mi sie nie podobaja a gdzie jest sirena avea i bonita

    OdpowiedzUsuń
  2. To poważna pomyłka mam nadzieję,że ją poprawią. Cleolei ma ładny art,ale Neightan ma taką minę jakby właśnie odkrył,że ma rękę XD.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za te piękne włoski to on się może dziwić z wszystkiego, i tak jest piękny <3

      Usuń
  3. Myślę, że s=wkrótce to poprawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy ma spoko,ale art jest nieco dziwny. Jestem ciekawa czy to poprawią,bo w pamiętniku Frankie Basic ma napisane w opisie Clawdeen Wolf. Tak jest w moim i mojej kuzynki pamiętniku. Jeśli mam jakieś błędy to sory,piszę z telefonu.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)