środa, 19 lutego 2014

O co chodzi? - czyli opis FF

Pewnie każdy jest już bardzo ciekawy o co chodzi we Freaky Fusion.
Postanowiłam przetłumaczyć napis z tyłu pudełek,jaki ma każda z lalek:

thepatchworkboy:

Freaky Fusion Info
I found this over at asmzine.com they always have great coverage for toy fair. Now we know what it’s all about.
 

Podczas ugryziastego stulecia*, upiorki odkryły stary warsztat szalonego naukowca i cofnęły się 
200 lat wstecz - do początku Monster High. Gdy próbują dostać się do domu, idą do portalu, który 
łączy je ze sobą! Z pomocą hybryd, nowych potworów w szkole, nauczą się jak kontrolować swoje połączone ze sobą wady i zmierzą się ze swoim największym wyzwaniem ... uratowaniem Frankie!

Tłumaczenie mojego autorstwa :) Wszystko jakoś próbowałam poskładać tak,by było dobrze :P

*chodzi tu najprawdopodobniej o to,że szkoła świętuje już kolejne stulecie swojego istnienia.


Jestem wysoce znudzona tym,że cały czas Frankie gra prawie wszędzie główną rolę.
FF również będzie o tym... ehhh..
Nie wiem co o tym myśleć, z jednej strony może być ekscytująco,ale jest tyle fajnych
potworów z Monster High,czy choć raz głównym bohaterem nie może być chłopak? ;o
Jakoś bardzo mi tego brakuje :(

Podoba wam się opis FF? Myślicie,że ten film przebije wszystkie dotychczasowe?


8 komentarzy:

  1. Ja już też mam dość tej Frankie :(
    Wszystko się kręci naokoło niej :((
    Jest przecież jeszcze tyle upiorów w Straszyceum ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam Frania nie przeszkadza, to moja kochana buntowniczka :3 Ale rzeczywiście, twoja sugestia dotycząca filmu o Jacksonie jest wyborna ^^ XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. wiecie wszystko się w około niej dzieje ponieważ to postać 1 planowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie podbije innych filmów, chociaż film ten może być wampistyczny. Tylko czemu jak się cofną w czasie to pomieszają się ciałami =O

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez sensu. Przecież w 4 części książki powstało dopiero Straszyceum poprzez ojca Lali. Więc niby jakim cudem szkoła ma świętować 200'lecie?
    Znowu Frankie? Tragedia jakaaaś -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. frankie, frankie i jeszcze raz FRANKIE. mam już jej dość... chcę żeby główną rolę odegrała... hm.. toralei! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No wybrali Frankie jaka główna bohaterów MH po prostu bo pewnie im się spodobała najbardziej c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)