piątek, 21 lutego 2014

Nowe zdjęcia zestawów Inner Monster

Niedawno w Internecie pojawiły się zdjęcia dwóch lalek z serii Inner Monster. Co prawda, Toy Fair już się zakończył, ale zapewne niektóre nowe lalki trafiły już do swoich pierwszych właścicieli, a to oznacza dokładniejsze fotografie, zbliżenia, itp.
Zacznijmy od zestawu Frightfully Fierce&Spooky Sweet.


Sensem Inner Monster jest, jak zauważyłam, łączenie przeciwieństw. Dowodem na to jest słodka i urocza postać po lewej stronie pudełka, a na przeciwnej ta, która ma odgrywać rolę ''złej''.
Lalka ma kolorową sukienkę, która gryzie się z kolorem skóry. Fryzura jest tylko na pokaz, co jest bardzo dobrą informacją, bo gdyby była prawdziwa, lalka z miejsca by mnie odstraszyła.
Z treści pudełka dowiadujemy się, że jeśli chcemy zmienić kolor oczu postaci, musimy nacisnąć na mózg.


Tutaj już widzimy zestaw Mad Love&Fearfully Feisty.
Bardzo podoba mi się wzór na sukience, jest taki... inny. Dziwi mnie czerwono-pomarańczowe ''coś'', wygląda dość nietypowo. Dodatki są jak najbardziej trafne. Kolor skóry jest ładny i pewnie będzie pasował do większości elementów z zestawu.

Co sądzicie o tych lalkach? Czy Inner Monster to dobry pomysł?


2 komentarze:

  1. Nieźle wyszły te Inner Monsters,ale nie wiem czy kupię sobie któryś zestaw.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Inner monster są super! Pewnie którąś z nich kupię. Zachęca mnie do nich możliwość zmiany oczu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)