wtorek, 4 lutego 2014

New York Toy Fair 2014

Pewnie teraz zastanawiacie się,co to New York Toy Fair 2014.
Otóż jest to coś w rodzaju wystawy Comic Con.
Doszły mnie słuchy,że na tej właśnie wystawie zobaczymy dokładniej lalki takie jak:

-Freaky Fusion; 
Avea Trotter, 
Sirena VonBoo, 
Neighthan Rot, 
Bonita Femur, 
Scarah Screams, 
Frankie Stein, 
Ghoulia Yelps, 
Operetta 

-New Scaremester Wave 2; 
Invisi Billy, 
Catty Noir, 
Twyla, 
GiGi Grant 

-Ghoul Sports;
Clawdeen Wolf,
 Spectra Vondergeist, 
Toralei Stripe 

-Dead Tired Wave 4; 
Venus McFlytrap, 
Operetta,
Rochelle Goyle

-Ghoul's Alive Wave 2; 
Robecca Steam,
 Deuce Gorgon, 
Toralei Stripe

Widzimy,same najnowsze lalki! 
Wizerunek większości znamy,ale np. upiorek w serii DT4,wyglądu nie znamy. 
To samo tyczy się niewidzialnego Billy'ego.
Z tego wydarzenia,z pewnością napłyną nowe zdjęcia i filmy z nowymi lalkami i poznamy je dzięki temu bardziej. Podobno wszystko odbędzie się 16,17,18 oraz 19 lutego w Nowym Yorku.


Wciąż co niektórzy uważali,że lalka Billy'ego to zwykła ,,ściema''. Teraz jednak, po zapowiedziach widać,że to jednak nie żart. Wszystkie wymienione lalki są na razie ,,na fazie'' plotki. 
Nie jest wszystko na razie wiadome na 100%.

Co sądzicie o NYTF2014? Nie możecie się już doczekać pokazania najnowszych lalek?
Myślicie,że wszystkie upiory zostaną ujawnione na tym wydarzeniu?



8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać fotek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy znacie wyniki konkursu z numeru 1/2014 gdzie do wygrania były lalki 13 życzeń?
    Jeśli tak dajcie linka lub opublikujcie na blogu będę wdzięczna ;)
    Oczywiście z gazety Monster High.

    Rochelle117

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego,co mi wiadomo,egmont bardzo zalega z wynikami :( Sama czekam na te wyniki bo też brałam udział. Choć... ten konkurs był chyba do walentynek? To jeszcze czas mają.

      Usuń
  3. Mi bardzo zależy na Draculaurze, a jakbyś wiedziała coś to daj mi znać na wiki okej?

    Rochelle117

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj konkurentko ;) Również chciałabym wygrać Draculaurę i też brałam udział w tym konkursie.
      Jak tylko jakiekolwiek wyniki będą,to pewnie napiszemy,chociaż ja nie mam programu do odtwarzania plików w tym formacie (cwaniaki -.-),ale koleżanka z ekipy ma,więc będziecie na pewno powiadomieni o nowych wynikach. Na razie ostatnie to było z wydania specjalnego,a kiedy to wydanie było... X.X

      Usuń
    2. Jeśli nie wygram Draculaury to liczę na Clawdeen ;) A jaką rysowałaś postać ? Mam jeszcze pytanko, czy takie konkursy są prawdziwe i te 12 wygranych osób dostanie te lalki? Jeszcze raz dziękuje i czekam na wyniki ;)

      Rochelle117

      Usuń
  4. na deviantart'cie są już od dawna dt4 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że to świetny pomysł. Nie mogę się doczekać aż zobaczę nowe lalki. Oby to nie była ściema.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)